NOTICE Notice: This is an old thread. The last post was 512 days ago. If your post is not directly related to this discussion please consider making a new thread.
+ Yeni Konu aç
Sayfa 11 Toplam 13 Sayfadan BirinciBirinci 12345678910111213 SonuncuSonuncu
Toplam 101 adet sonuçtan sayfa başı 110 ile 123 arası sonuç gösteriliyor.

Konu: Moderatörler alınacaktır...

Bu konu 28015 kez görüntülendi 122 yorum aldı ...

Moderatörler alınacaktır... 5.00 28015 Reviews

    Konuyu değerlendir: Moderatörler alınacaktır...

    5 üzerinden 5.00 | Toplam: 2 kişi oyladı ve 28015 kez incelendi.

  1. #101
    Alıntı ChordSolo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hoşgeldin tekrar aramıza dostum, görevlendirmen yapıldı,hayırlı olsun...
    Başarılar dilerim...

    Ch.
    Teşekkür ettim. Size layık olmaya çalışacağım
    İlk başta en çok sinir olduğum konuya yoğunlaşmayı planlıyorum. İmla kuralları.
    Bence çok önemli. Bazen kimin ne yazdığını ne demek istediğini anlayamıyoruz. O derece

    Apple MD388TU/A Quad Core İ7 8GB-500GB SSD | Logic Pro X

  2. #102
    Hocam bu konuda hassasiyet göstermeye çalışıyoruz zaten, forum kurallarında da belirtiliyor zaten...
    Ancak bunu yaparken bir dönem bazı forum sitelerinde yapıldığı gibi insanları incitmemeye dikkat edelim...
    Bu kez de adam soru mu sorduk dayak mı yiyoruz moduna gelmesin lütfen...
    Takıldığınız yerde sorabilir yada yönetim bölümünde konu açarak sadece yöneticilerin girmeye yetkili olduğu alanda fikir alabilirsiniz...
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

    Başarılar dilerim...

    Ch.


    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...





  3. #103
    Alıntı ChordSolo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam bu konuda hassasiyet göstermeye çalışıyoruz zaten, forum kurallarında da belirtiliyor zaten...
    Ancak bunu yaparken bir dönem bazı forum sitelerinde yapıldığı gibi insanları incitmemeye dikkat edelim...
    Bu kez de adam soru mu sorduk dayak mı yiyoruz moduna gelmesin lütfen...
    Takıldığınız yerde sorabilir yada yönetim bölümünde konu açarak sadece yöneticilerin girmeye yetkili olduğu alanda fikir alabilirsiniz...
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

    Başarılar dilerim...

    Ch.
    Hocam insanları incitmek en son bile yapmayacağım şey. Hiç merak etmeyin
    İnceliyorum.

    Apple MD388TU/A Quad Core İ7 8GB-500GB SSD | Logic Pro X

  4. #104
    Alıntı Vbaran Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ettim. Size layık olmaya çalışacağım
    İlk başta en çok sinir olduğum konuya yoğunlaşmayı planlıyorum. İmla kuralları.
    Bence çok önemli. Bazen kimin ne yazdığını ne demek istediğini anlayamıyoruz. O derece
    Hayırlı olsun hocam. Başarılar dileğiyle...

    Cubase Elements 8 | Focusrite 2i2 | Yamaha MOX6 | Rode NT1-A, Sennheiser e835 | ATH-M50x

    Souncloud: Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...
    YouTube: Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...
    Instagram: Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

  5. #105
    Alıntı tezcankoray Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun hocam. Başarılar dileğiyle...
    Teşekkür ederim. Buraya geleli daha 1 ay olmamıştı
    O güveni verebildiğim için mutluyum.

    Apple MD388TU/A Quad Core İ7 8GB-500GB SSD | Logic Pro X

  6. #106
    Hayırlı olsun vbaran hocam..Taze bir moderatörümüz oldu..Yine yeşillendi fındık dalları

    İmac İ5 - Apogee Duet 2 - Dynaudio BM5A - SE X1 - Audio Technica ATH-M50 - M-Audio K.eystaion 61 - Yazılımlar : Cubase Pro 8 - Eiosis Air EQ - Dell 23 Ips

  7. #107
    Alıntı Vbaran Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim. Buraya geleli daha 1 ay olmamıştı
    O güveni verebildiğim için mutluyum.
    Hocam normalde tanımadığımız arkadaşlar göreve talip olduklarında deneme sürecine alıyoruz...
    Kerem zaten gerek kişiliği gerekse bilgi seviyesi ile kendini herkese tanıttı ve ispat etti zaten...
    Siz de aynı şekilde, yeni katılmanıza rağmen tavır ve mesajlarınız,yaklaşımınız takdir topladı...
    Bu gibi durumlarda genellikle insiyatif kullanıyorum, diğer arkadaşlara sormadan...
    Bugüne kadar da şükür ki yanılmadım, yine yanılmayacağımı biliyorum...
    Bu nedenle tekrar ikinizi de hayırlı olsun, fazlasıyla istifade edeceğimizi düşünüyorum...

    Ch.


    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...





  8. #108

  9. #109
    Hayırlı olsun dostum, imla kuralları ve türkçemizin güzel kullanılması benimde çok sinir olduğum bir konu, fakat bazen yazdığım makinanın azizliğine uğruyorum, otomatik düzeltme diye sinir olduğum bir husus var, kesinlikle bu konuyu açmanı canı gönülden isterim.


  10. #110
    Moderatörlükleri hayırlı olsun arkadaşlarımıza, başarılar dilerim, muzikteknolojileri.net' in daha iyi günlerine inş. hep birlikte...

    Konu okidoz tarafından (14 Aralık 2014 Saat 23:21 ) değiştirilmiştir.

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Tüm Zamanlar GMT +4 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:42.
Powered by vBulletin® Versiyon 4.2.5
Copyright © 2018 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Webmaster Düzenleme Can KIRCA
© 2010-2017 MüzikTeknolojileri.net ®
vBulletin like sistemi:eTiKeT™