+ Yeni Konu aç
Sayfa 49 Toplam 49 Sayfadan BirinciBirinci ... 202122232425262728293031323334353637383940414243444546474849
Toplam 481 adet sonuçtan sayfa başı 488 ile 488 arası sonuç gösteriliyor.

Konu: Mustafa Turgut çalışmaları (Averen)

Bu konu 47498 kez görüntülendi 487 yorum aldı ...

Mustafa Turgut çalışmaları (Averen) 47498 Reviews

    Konuyu değerlendir: Mustafa Turgut çalışmaları (Averen)

    5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 47498 kez incelendi.

  1. #481
    Alıntı Mehmet Uzunosmanoğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mustafa'cığım bravo. Resmen kendini aşmışsın. Nasıl yaptın bunu ? Şahane olmuş...
    Mehmet abi çok sağol teşekkür ederim.

    İNETL PC, CUBASE 8 ELEMENTS, FLUID AUDİO FX8, RME FAİRFACE UCX, sE 2200 aII, PRODİPE TT1, JZ V11, DT 770 PRO, KEYSTATİON 49ES.

  2. #482
    Alıntı tezcankoray Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İşte bu!

    Yerimde duramadım, tertemiz bir icra, vokal ve mix Valla hocam ne desek az. Ya o klibe ne demeli?

    Ellerinize ve yüreğinize sağlık hocam.

    Saygılar,
    Tezcan
    Tezcan çok sağol kardeşim bunları duymak beni sevindirdi. Teşekkür ederim.

    İNETL PC, CUBASE 8 ELEMENTS, FLUID AUDİO FX8, RME FAİRFACE UCX, sE 2200 aII, PRODİPE TT1, JZ V11, DT 770 PRO, KEYSTATİON 49ES.

  3. #483
    Alıntı gitarist1975 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eline sağlık Mustafa.Önceki işlere göre daha profesyonel olmuş.Gelişmek çok keyif veriyor insana tebrik ederim.Klibi kim çekti ve kamera olarak ne kullandın merak ettim.Görüntüler gayet net çıkmış.
    İskender sağol elbette gelişmek ortaya daha iyi şeyler çıkarmak gerçekten keyif verici, sizlerden de olumlu yorumlar almak ta üstüne bal şeker oluyor

    Klibi ben çektim ama ne ile çektiğimi sen biliyorsun

    İNETL PC, CUBASE 8 ELEMENTS, FLUID AUDİO FX8, RME FAİRFACE UCX, sE 2200 aII, PRODİPE TT1, JZ V11, DT 770 PRO, KEYSTATİON 49ES.

  4. #484
    Arkadaşlar merhaba, bu aralar gitar ağırlıklı gidiyorum tüm mix özellikle klasik gitar tonu ile alakalı düşüncelerinizi merak ediyorum.

    Şimdiden teşekkür ederim.



    ishak göktekin, Mehmet Uzunosmanoğlu, nacib, Tanerongunyzb, tezcankoray, ulasyaramis Şu üyeler, averen adlı üyemize bu mesajı için teşekkür ettiler:
    İNETL PC, CUBASE 8 ELEMENTS, FLUID AUDİO FX8, RME FAİRFACE UCX, sE 2200 aII, PRODİPE TT1, JZ V11, DT 770 PRO, KEYSTATİON 49ES.

  5. #485
    Alıntı averen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba, bu aralar gitar ağırlıklı gidiyorum tüm mix özellikle klasik gitar tonu ile alakalı düşüncelerinizi merak ediyorum.

    Şimdiden teşekkür ederim.
    Emeğine, yüreğine sağlık hocam. Ben de dinlerken gitarlar ne kadar güzel geliyor diye düşünmüştüm. Sen de onu sormuşsun

    Gitar konusunda çok acayip yol katettin bence hocam. Hem çalım kalitesi hem de kayıt kalitesi olarak çok beğendim. Bu türküyü de çok severim, yerel olarak Tolga Çandar yorumu hoşuma gider. Cem Karaca bambaşka bir boyut getirmişti.

    Hatırlatıp tekrar gülümsettiğin için teşekkürler. Eleştirilecek hiç birşey yok bence.

    Tezcan

    averen, ishak göktekin Şu üyeler, tezcankoray adlı üyemize bu mesajı için teşekkür ettiler:
    Cubase Elements 8 | Focusrite 2i2 | Yamaha MOX6 | Rode NT1-A, Sennheiser e835 | ATH-M50x

    Souncloud: Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...
    YouTube: Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...
    Instagram: Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

  6. #486
    Alıntı averen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba, bu aralar gitar ağırlıklı gidiyorum tüm mix özellikle klasik gitar tonu ile alakalı düşüncelerinizi merak ediyorum.

    Şimdiden teşekkür ederim.


    Abi ellerine sağlık çok güzel. Ritm akustik Gitarlar vsti mi canlı mı anlamadım ? klasik gitarın tonu gayet hoş geliyor tertemiz. Hem gitarın tonu hem mix'i beğendim. Ben olsam ilk sözlerdeki arpej klasiğe biraz daha volume verebilirdim.
    Bu arada 1.32'deki baterinin girdiği atak devamı gelecekmiş gibi oluyor. Onu iptal edebilir veya devamında bateriye biraz daha renk verebilirsin.
    Böyle güzel bir düzenleme ve duygulu çalışma için ayrıca teşekkür ederim. Yüreğine sağlık.

    averen, Tanerongunyzb Şu üyeler, ishak göktekin adlı üyemize bu mesajı için teşekkür ettiler:
    Müziği tarif etmeyin; dinleyin.
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

  7. #487
    Alıntı tezcankoray Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Emeğine, yüreğine sağlık hocam. Ben de dinlerken gitarlar ne kadar güzel geliyor diye düşünmüştüm. Sen de onu sormuşsun

    Gitar konusunda çok acayip yol katettin bence hocam. Hem çalım kalitesi hem de kayıt kalitesi olarak çok beğendim. Bu türküyü de çok severim, yerel olarak Tolga Çandar yorumu hoşuma gider. Cem Karaca bambaşka bir boyut getirmişti.

    Hatırlatıp tekrar gülümsettiğin için teşekkürler. Eleştirilecek hiç birşey yok bence.

    Tezcan
    Tezcan çok sağol, gitar konusunda evet bir miktar yol katettim sayılır ama kanal kayıt için bir şekilde hallediyorum ama canlı performansta halen sorunlar var nakarata kadar sonrasın sol kolumu kaldırıp bir kenara koymam gerekiyor

    Yorum için teşekkür ederim kardeşim.

    İNETL PC, CUBASE 8 ELEMENTS, FLUID AUDİO FX8, RME FAİRFACE UCX, sE 2200 aII, PRODİPE TT1, JZ V11, DT 770 PRO, KEYSTATİON 49ES.

  8. #488
    Alıntı ishak göktekin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi ellerine sağlık çok güzel. Ritm akustik Gitarlar vsti mi canlı mı anlamadım ? klasik gitarın tonu gayet hoş geliyor tertemiz. Hem gitarın tonu hem mix'i beğendim. Ben olsam ilk sözlerdeki arpej klasiğe biraz daha volume verebilirdim.
    Bu arada 1.32'deki baterinin girdiği atak devamı gelecekmiş gibi oluyor. Onu iptal edebilir veya devamında bateriye biraz daha renk verebilirsin.
    Böyle güzel bir düzenleme ve duygulu çalışma için ayrıca teşekkür ederim. Yüreğine sağlık.
    İshak çok sağol, gitarlar tamamı akustik vst yok belki akustik gitarım vasat bir gitar özellikle 4-5-6 teller inanılmaz kötü tınlıyor ondan öyle hissetmiş olabilirsin. Bateri konusunda bende çok kararsızdım son anda böyle kalsın dedim bitirdim hissiyat olarak kesinlikle doğrudur tespitin.

    Çok sağol kardeşim.

    İNETL PC, CUBASE 8 ELEMENTS, FLUID AUDİO FX8, RME FAİRFACE UCX, sE 2200 aII, PRODİPE TT1, JZ V11, DT 770 PRO, KEYSTATİON 49ES.

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Tüm Zamanlar GMT +4 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:04.
Powered by vBulletin® Versiyon 4.2.5
Copyright © 2018 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Webmaster Düzenleme Can KIRCA
© 2010-2017 MüzikTeknolojileri.net ®
vBulletin like sistemi:eTiKeT™