+ Yeni Konu aç
Sayfa 46 Toplam 48 Sayfadan BirinciBirinci ... 1718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748 SonuncuSonuncu
Toplam 451 adet sonuçtan sayfa başı 460 ile 471 arası sonuç gösteriliyor.

Konu: Mustafa Turgut çalışmaları (Averen)

Bu konu 42657 kez görüntülendi 470 yorum aldı ...

Mustafa Turgut çalışmaları (Averen) 42657 Reviews

    Konuyu değerlendir: Mustafa Turgut çalışmaları (Averen)

    5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 42657 kez incelendi.

  1. #451
    Merhaba.. Türkü genel olarak iyi durumda beğendim abi yorumunda güzel. Türkü konusunda çok konuşmayı sevmiyorum çünkü benim alanım değil ama elbetteki bir kulak dolgunluğu mevcut.Mastering biraz daha parlak olabilirmi diye düşündüm sadece ama işitme testi yaptırmıştım ve tiz frekansları ciddi duymadığım ortaya çıktı O yüzden emin değilim..Ellerine sağlık

    averen Şu üyeler, gitarist1975 adlı üyemize bu mesajı için teşekkür ettiler:
    Rme babyface pro-spl mark 2- jz v 12-se z 3300-rode k2-nt5 stereo pair-dynaudio bm5 a
    Desktop i7 2600k-32gb ram

  2. #452
    @Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... Merhaba olabilir tabi duyumla alakalı olsa gerek, ton ile alakalı bende çok tiz okumam gerekti bu yüzden tiz olduğunu düşünmüştüm aslında

    gitarist1975 Şu üyeler, averen adlı üyemize bu mesajı için teşekkür ettiler:
    İNETL PC, CUBASE 8 ELEMENTS, FLUID AUDİO FX8, RME FAİRFACE UCX, sE 2200 aII, PRODİPE TT1, PRODİPE A1 DUO, DT 770 PRO, KEYSTATİON 49ES.

  3. #453
    Arkadaşlar foruma çok sık demo ekliyordum ara vereyim demiştim, bu arada yaptıklarımı ekliyorum sanırım tatil modu var herkeste en azında dinlerseniz hatta youtube kanalıma abone olarak desteğinizi sunarsanız sevinirim. Ayrıca tespitleriniz olursa memnun olurum.

    Teşekkürler.





    Bir adet de bugün bitiyor

    Saygılar herkese.

    EsbaB, Mehmet Uzunosmanoğlu, nacib, tezcankoray, ulasyaramis, wade21 Şu üyeler, averen adlı üyemize bu mesajı için teşekkür ettiler:
    İNETL PC, CUBASE 8 ELEMENTS, FLUID AUDİO FX8, RME FAİRFACE UCX, sE 2200 aII, PRODİPE TT1, PRODİPE A1 DUO, DT 770 PRO, KEYSTATİON 49ES.

  4. #454
    @ulasyaramıs teşekkür ederim kardeşim, türküler elbette yanmaz. abone oldum bende sağol.

    ulasyaramis Şu üyeler, averen adlı üyemize bu mesajı için teşekkür ettiler:
    İNETL PC, CUBASE 8 ELEMENTS, FLUID AUDİO FX8, RME FAİRFACE UCX, sE 2200 aII, PRODİPE TT1, PRODİPE A1 DUO, DT 770 PRO, KEYSTATİON 49ES.

  5. #455
    Alıntı averen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @ulasyaramıs teşekkür ederim kardeşim, türküler elbette yanmaz. abone oldum bende sağol.
    Asıl ben teşekkür ederim Mustafa hocam. Paylaşımların çok iyi geldi, haftasonuma keyif kattı. Bizde eşimle birkaç kayıt aldık. yakın zamanda youtube kanalımda bir kaç video paylaşacağım. Bol müzikli günler...

    averen Şu üyeler, ulasyaramis adlı üyemize bu mesajı için teşekkür ettiler:
    Macbook pro Retina Mid14- Steinberg UR 242- Audio Technica M20x- AKG K612 PRO- Mackie CR4- Audio Technica at2020- MXL 440- M audio Oxygen 61- Logic proX

  6. #456
    Kardeşim; Ne güzel kayıtlar, ne güzel türküler.
    İlk paylaşımlarınızdan beri çalışmalarınızı izleyen bir arkadaşınız olarak gittikçe daha bir güzelleşen kayıtlarınızı takdir ve hayranlıkla izliyorum.
    Elinize sağlık. Nice güzel türkülere....

    averen Şu üyeler, nacib adlı üyemize bu mesajı için teşekkür ettiler:

  7. #457
    Alıntı ulasyaramis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Asıl ben teşekkür ederim Mustafa hocam. Paylaşımların çok iyi geldi, haftasonuma keyif kattı. Bizde eşimle birkaç kayıt aldık. yakın zamanda youtube kanalımda bir kaç video paylaşacağım. Bol müzikli günler...
    Tamam kardeşim aboneyim zaten bekliyorum kayıtları.

    Kolay gelsin.

    ulasyaramis Şu üyeler, averen adlı üyemize bu mesajı için teşekkür ettiler:
    İNETL PC, CUBASE 8 ELEMENTS, FLUID AUDİO FX8, RME FAİRFACE UCX, sE 2200 aII, PRODİPE TT1, PRODİPE A1 DUO, DT 770 PRO, KEYSTATİON 49ES.

  8. #458
    Alıntı nacib Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kardeşim; Ne güzel kayıtlar, ne güzel türküler.
    İlk paylaşımlarınızdan beri çalışmalarınızı izleyen bir arkadaşınız olarak gittikçe daha bir güzelleşen kayıtlarınızı takdir ve hayranlıkla izliyorum.
    Elinize sağlık. Nice güzel türkülere....
    Sabri abim çok teşekkür ederim. Sizlerinde motive eden yorumlarınız sayesinde elimden geleni yapıyorum.

    Saygılar abim.

    nacib Şu üyeler, averen adlı üyemize bu mesajı için teşekkür ettiler:
    İNETL PC, CUBASE 8 ELEMENTS, FLUID AUDİO FX8, RME FAİRFACE UCX, sE 2200 aII, PRODİPE TT1, PRODİPE A1 DUO, DT 770 PRO, KEYSTATİON 49ES.

  9. #459
    @Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... hocam yüerğinize sağlık. Çok güzel olmuş... Kayıt kalitesinin yanında gitarını da baya geliştiriyorsun gibime geliyor, solo gitar ile güzel nağmeler duydum. Bravo hocam

    Saygılar,
    Tezcan

    averen Şu üyeler, tezcankoray adlı üyemize bu mesajı için teşekkür ettiler:
    Cubase Elements 8 | Focusrite 2i2 | Yamaha MOX6 | Rode NT1-A, Sennheiser e835 | ATH-M50x

    Souncloud: Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...
    YouTube: Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...
    Instagram: Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

  10. #460
    Alıntı tezcankoray Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... hocam yüerğinize sağlık. Çok güzel olmuş... Kayıt kalitesinin yanında gitarını da baya geliştiriyorsun gibime geliyor, solo gitar ile güzel nağmeler duydum. Bravo hocam

    Saygılar,
    Tezcan
    Tezcan sağol kardeşim, evet kayıtta çalıcam diye gitarıda öğreniyorum gibime geliyor ama hala kolum dayanmıyo net basamıyorum benim eller gitar için yaratılmamış galiba, bir çalabilsem neler yapıcamda

    sonuç olarak evet tamamını kendim çalıyorum ama daha tek seferde bitirme siftahım yok hep parça parça ilerliyor sonra cubase sağolsun edittttttt.

    Saygılar benden
    Kolay gelsin.

    tezcankoray Şu üyeler, averen adlı üyemize bu mesajı için teşekkür ettiler:
    İNETL PC, CUBASE 8 ELEMENTS, FLUID AUDİO FX8, RME FAİRFACE UCX, sE 2200 aII, PRODİPE TT1, PRODİPE A1 DUO, DT 770 PRO, KEYSTATİON 49ES.

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Tüm Zamanlar GMT +4 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:35.
Powered by vBulletin® Versiyon 4.2.5
Copyright © 2018 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Webmaster Düzenleme Can KIRCA
© 2010-2017 MüzikTeknolojileri.net ®
vBulletin like sistemi:eTiKeT™