+ Yeni Konu aç
Sayfa 26 Toplam 31 Sayfadan BirinciBirinci 12345678910111213141516171819202122232425262728293031 SonuncuSonuncu
Toplam 251 adet sonuçtan sayfa başı 260 ile 303 arası sonuç gösteriliyor.

Konu: Müzikal Öyküler...

Bu konu 36982 kez görüntülendi 302 yorum aldı ...

Müzikal Öyküler... 36982 Reviews

    Konuyu değerlendir: Müzikal Öyküler...

    5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 36982 kez incelendi.

  1. #251
    Geçerken uğradım...
    Öykülerini yüzlerce kişinin okuduğunu (takip ettiğini) düşünüyorum Sabri Abi. Forumu üyelerin haricinde, çok fazla misafir yani üye olmayan kişiler de kullanıyor.
    Öyküleriniz kitap olacak kadar güzel. Fikirleriniz ilginç. Her zaman yorum yapmasam da yazılarınızı takip ediyorum.

    EsbaB, Mehmet Uzunosmanoğlu, nacib Şu üyeler, Sativus adlı üyemize bu mesajı için teşekkür ettiler:
    Nektar Impact GX49, AMD Ryzen 3 1200 8GB Pc

  2. #252
    Herzamanki gibi hayret,merak ve zevkle okudum.
    İyiki varsınız abi, Allah hayırlı uzun ömürler versin

    ALE-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    nacib Şu üyeler, EsbaB adlı üyemize bu mesajı için teşekkür ettiler:
    Dell Latitude (i7 2720QM 2.20 CPU + 10 Gb Ram + W10 64bit + 240 Gb SDD / 320 GB 7200 Rpm HDD )
    MOTU UltraLite MK3 Hybrid + Jz J1 + Cubase Elements 9 Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...
    ...----Herşeyin bir Sebebi Var----...

  3. #253
    Cumartesi öyküleri...

    Müzisyenin Güncesinden...

    Son parçamdaki miks mastering olaylarından bunalınca balkona çıktım. Baktım dolunay var ama az yamuk gibi duruyor sanki.

    Derken ufak oğlum geldi yanıma /7 yaşında henüz/ "Aya baksana baba" dedi "Ne kadar yusyuvarlak ve güzel."

    Önce "Başka hangi dilde "yus" pekiştirmesi var!" diye düşündüm.

    Sonra "Yok baksana aslında o yamuk diyemedim" tabi.

    Çocuğun bakış açısına saygı duymak gerek, hatta aslında yamuk olan benim bakış açımdır" diye geçti aklımdan.

    "Evet" dedim" "Ay yusyuvarlak, top gibi "...Gülüştük..


    14.01.2017

    EsbaB, tezcankoray Şu üyeler, nacib adlı üyemize bu mesajı için teşekkür ettiler:

  4. #254
    Cumartesi öyküleri.

    Müzisyen olmak...

    Bir gece yarısı stüdyodan çıktık.

    Nasıl bir yağmur yağıyor anlatılmaz.

    Allah tan bir kaçımızda şeffaf ucuz şemsiyelerden var.

    Klarnetçi Standart İbrahim. "İçime sinmedi abi geri dönüp bir daha mı çalsak" dedi.

    "Yanlış bir şey olsa aranjör söylerdi zaten, kurcalama" dedim.

    "Haklısın ama yine de Si bemolü daha etkili basmalıydım sanki abi." dedi.

    Yanıt verecekken şemsiyelerden biri ters döndü.

    Toparlamaya çabalarken pazar yerinin köşesinde oğlunu bekleyen İbrahim in babasıyla göz göze geldim.

    "Tamam abi" dedim "Senin oğlan müzisyen olmuş."

    Gülümsedi... A.Sabri Karataş 21.01.2017

    EsbaB, Mehmet Uzunosmanoğlu, okidoz, tezcankoray Şu üyeler, nacib adlı üyemize bu mesajı için teşekkür ettiler:

  5. #255
    Kafeterya Öyküleri...

    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

    Yaşanmış bir hikayedir.

    Müzikal desteğinden ötürü Mustafa Turgut /averen/ arkadaşıma teşekkür ederim.

    averen, EsbaB, Sativus, tezcankoray Şu üyeler, nacib adlı üyemize bu mesajı için teşekkür ettiler:

  6. #256
    Sabri kardeşim bu paylaşımın için sana çok teşekkürler ederim.

    Oluşturduğunuz senaryo ve müzikal yorum çok güzel olmuş.

    Kadife.....

    Onlar insana insandan çok daha yakın bence.

    Onlar inanılmaz güzel varlıklar.

    Seni sevdiğinde müthiş bir şekilde senin yanında oluyor.

    Seni hiç bir şekilde terk etmiyor.

    Onlar çok güzeller...

    averen, EsbaB Şu üyeler, Mehmet Uzunosmanoğlu adlı üyemize bu mesajı için teşekkür ettiler:
    Yamaha Clavinova CVP-503 / Roland SonicCell / Roland Pro-E / Korg M1 / Antelope Pure2 / PMC Twenty 5.22 / SPL Performer s800 Stereo Power Amplifier / SPL Phonitor Mini / AKG K712 Pro / Audio Technica ATH-M50x / Vovox Enstrüman ve Monitör Kabloları / Vovox Power Kabloları / PC i7 4 Gb 256 Gb SSD Win7 / Sony i5 12 Gb 500 Gb SSD Win10 Pro

  7. #257
    Alıntı nacib Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kafeterya Öyküleri...

    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

    Yaşanmış bir hikayedir.

    Müzikal desteğinden ötürü Mustafa Turgut /averen/ arkadaşıma teşekkür ederim.
    Abicim yüreğinize sağlık, müzikle beraber nasıl bitirdim anlamadım bile. @Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... hocamın da ellerine sağlık.
    Böyle bir anınızı bizlerle paylaştığınız için de teşekkür ederim. Çok içten, çok samimi...

    Saygılar,
    Tezcan

    averen, EsbaB, Mehmet Uzunosmanoğlu Şu üyeler, tezcankoray adlı üyemize bu mesajı için teşekkür ettiler:
    Cubase Elements 8 | Focusrite 2i2 | Rode NT1-A, Sennheiser e835 | Yamaha MOX6 | Esi Aktiv 05 Ref. Monitor | ATH-M50x

    Souncloud: Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...
    YouTube: Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...
    Instagram: Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

  8. #258
    Alıntı nacib Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kafeterya Öyküleri...

    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

    Yaşanmış bir hikayedir.

    Müzikal desteğinden ötürü Mustafa Turgut /averen/ arkadaşıma teşekkür ederim.
    Sabri abim emeğine yüreğine sağlık, benim için büyük zevkti biraz katkım olduysa ne mutlu bana teşekkür ederim.

    Saygılar...

    İNETL PC, CUBASE 8 ELEMENTS, YAMAHA HS 80, RME FAİRFACE UCX, JZ V11, PRODİPE TT1, PRODİPE A1 DUO, DT 770 PRO, KEYSTATİON 49ES.

  9. #259
    Alıntı tezcankoray Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abicim yüreğinize sağlık, müzikle beraber nasıl bitirdim anlamadım bile. @Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... hocamın da ellerine sağlık.
    Böyle bir anınızı bizlerle paylaştığınız için de teşekkür ederim. Çok içten, çok samimi...

    Saygılar,
    Tezcan
    Tezcan tesekkürler kardeşim.

    Konu averen tarafından (27 Ocak 2017 Saat 16:44 ) değiştirilmiştir.
    İNETL PC, CUBASE 8 ELEMENTS, YAMAHA HS 80, RME FAİRFACE UCX, JZ V11, PRODİPE TT1, PRODİPE A1 DUO, DT 770 PRO, KEYSTATİON 49ES.

  10. #260
    Mehmet Bey.
    "Onlar insana insandan çok daha yakın bence."
    demekle çok doğru bir tespit yapmışsınız.
    Hayvan sevgisi olmayanda insan sevgisi de olmaz zaten.

    .....

    Sağ ol Tezcan kardeşim.
    Nasıl müziklesem diye düşünüp duruyordum.
    Mustafa arkadaşımın güzel müzikal yorumu ve kaydını dinleyince
    "Hah! şimdi oldu işte. Öykü daha bir anlam kazandı diye düşündüm.
    Sağ olsun.

    İlginiz için teşekkür eder güzel günler dilerim...

    averen, EsbaB, Mehmet Uzunosmanoğlu Şu üyeler, nacib adlı üyemize bu mesajı için teşekkür ettiler:

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Tüm Zamanlar GMT +4 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:18.
Powered by vBulletin® Versiyon 4.2.5
Copyright © 2017 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Webmaster Düzenleme Can KIRCA
© 2010-2017 MüzikTeknolojileri.net ®
vBulletin like sistemi:eTiKeT™