+ Yeni Konu aç
Sayfa 28 Toplam 28 Sayfadan BirinciBirinci 12345678910111213141516171819202122232425262728
Toplam 271 adet sonuçtan sayfa başı 272 ile 272 arası sonuç gösteriliyor.

Konu: İshak Göktekin Çalışmaları

Bu konu 39577 kez görüntülendi 271 yorum aldı ...

İshak Göktekin Çalışmaları 39577 Reviews

    Konuyu değerlendir: İshak Göktekin Çalışmaları

    5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 39577 kez incelendi.

  1. #271
    Alıntı tezcankoray Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İshak Kardeşim ellerine, yüreğine sağlık. Nakaratı aslında tam doğum günü şarkısı gibi olmuş Hem duygusal, hem de hareketli tam kararında bi parça olmuş bence. Solo gitar melodi armonileri çok hoş

    Sadece parçada biraz fazla söz buldum ben. Ben de aynı şeyi hep yapıyorum söz yazarken... Sözleri daha kısa, basit, ezberlemeyi kolaylaştıracak şekilde yazmak lazım.

    Abi güzel yorumun için teşekkür ederim. Bu açıdan hiç düşünmemiştim, evet dediğin gibi doğum günü için de kullanılabilir. Artık lazım olursa nabza göre şerbet veririm ben de
    Söz konusunda çok prozodi çalışmam gerek. Bunu da beste yaparak daha iyi geliştirebiliyorum. Eski bestelerime nazaran bu iyi bile söz açısından. Ama sadelik veya tam tersi sık kelimelerin olduğu besteler duruma göre değişebiliyor.

    Alıntı averen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İshak merhaba öncelikle bu pilot kayıt demişsin bu pilotsa eğer gerisini bilemedim, kardeşim çok güzel olmuş söz müzik vokal harikasın. Sormak istediğim Kahon kaydını nasıl aldın bendede var orta kalitede bişey ama ben bir türlü düzgün bir kayıt alamıyorum teneke çalıyormuş gibi oluyor, diğer sorum söz ve müzik sana ait olup paylaştığın bestelerin kayıt altındamı acaba basit bir çözümü varsa öğrenmek isterim.

    Başarılarının devamını dilerim.
    Teşekkür ederim abi yorumun için. Kahon, bir arkadaşımın kahonu markası schlagwerk çok güzel tok bir tonu var. (Hazır alıp bazı özel işlemler yaparak tonu değiştirdiğini söyledi.) Zaten kendisi enstrüman yapımı ile uğraşıyor ve aynı zamanda sahne de alıyor. Kaydı ise biraz komik ama 3 tane halıyı üst üste koyarak onun üstünde aldım. kahon da özellikle zeminde ses dağılması çok oluyor, koyduğum halılar sesi daha güzel topluyor. Kahonu kendim çaldım. (Zaten çalımdan belli çok basit bir şekilde çalabildim, hatta yanlış ataklarım var ) MXL 603s çift mikrofonun tekini yaklaşık 50-60 cm mesafeden tam ortasına hafif eğik açıyla görecek şekilde pozisyonlayarak mikrofonladım. Tabi katı bir mix de mevcut. Telif hakkı konusunda Tezcan ve Bahadır abilerim açıklama yapmışlar zaten. Ben eski usül analog dönem anam babam noteri kullanıyorum

    Alıntı Cho®dSolo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İshak beste çok güzel, sen daha da geliştirirsin zaten bunu...
    Bitmiş halini merak ediyorum doğrusu...

    @Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... ;
    Hocam digital imza ile de besteler kayıt altına alınabiliyor...
    Çok teşekkür ederim abi inşallah ben de merakla bekliyorum. Öğretmenlerden yaklaşık 30 kişi talepte bulundu inşallah güzel bir şey çıkar ortaya.

    Selamlar, saygılar.

    averen, Cho®dSolo, EsbaB Şu üyeler, ishak göktekin adlı üyemize bu mesajı için teşekkür ettiler:
    Müziği tarif etmeyin; dinleyin.
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

  2. #272
    @Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... bilgilendirme için teşekkür ederim kardeşim kolay gelsin.

    ishak göktekin Şu üyeler, averen adlı üyemize bu mesajı için teşekkür ettiler:
    İNETL PC, CUBASE 8 ELEMENTS, YAMAHA HS 80, RME FAİRFACE UCX, JZ V11, PRODİPE TT1, PRODİPE A1 DUO, DT 770 PRO, KEYSTATİON 49ES.

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Tüm Zamanlar GMT +4 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:18.
Powered by vBulletin® Versiyon 4.2.5
Copyright © 2017 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Webmaster Düzenleme Can KIRCA
© 2010-2017 MüzikTeknolojileri.net ®
vBulletin like sistemi:eTiKeT™