+ Yeni Konu aç
Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 1 adet sonuçtan sayfa başı 10 ile 14 arası sonuç gösteriliyor.

Konu: Memleketlim

Bu konu 1114 kez görüntülendi 13 yorum aldı ...

Memleketlim 5.00 1114 Reviews

    Konuyu değerlendir: Memleketlim

    5 üzerinden 5.00 | Toplam: 1 kişi oyladı ve 1114 kez incelendi.

  1. #1

    Memleketlim

    Merhaba arkadaşlar forumda hiç uşaklı yok sanırım ?

    SM-J200H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    Cho®dSolo, ishak göktekin Şu üyeler, Tayfun Kara adlı üyemize bu mesajı için teşekkür ettiler:

  2. #2
    Egenin bir başka güzelliği Uşak'a selam gönderelim o zaman Hoşgeldiniz, yaşınızı, mesleğinizi, mezuniyetinizi ve müzik konusunda ne üzerine çalıştığınızı yazabilirsiniz.

    Tayfun Kara Şu üyeler, Orkunn adlı üyemize bu mesajı için teşekkür ettiler:

  3. #3
    Alıntı Orkunn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Egenin bir başka güzelliği Uşak'a selam gönderelim o zaman Hoşgeldiniz, yaşınızı, mesleğinizi, mezuniyetinizi ve müzik konusunda ne üzerine çalıştığınızı yazabilirsiniz.
    Merhaba kardeşim yaşım 21 mesleğim sıhhi tesisat dogal gaz kalorifer v.s mezuniyet orta okul ve müziğe başlamak istiyorum sıfır bilgi desem yeridir. Nasipse orta yollu bi setup yapıp gitar kaydı gibi romantik müzik artık hangi tarza giriyosa işte hocam anla 😅😅 sıfır bilgi inş ileride başarabilirim bazı şeyleri

    SM-J200H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    Cho®dSolo, Orkunn Şu üyeler, Tayfun Kara adlı üyemize bu mesajı için teşekkür ettiler:

  4. #4
    Alıntı Tayfun Kara Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba kardeşim yaşım 21 mesleğim sıhhi tesisat dogal gaz kalorifer v.s mezuniyet orta okul ve müziğe başlamak istiyorum sıfır bilgi desem yeridir. Nasipse orta yollu bi setup yapıp gitar kaydı gibi romantik müzik artık hangi tarza giriyosa işte hocam anla 😅😅 sıfır bilgi inş ileride başarabilirim bazı şeyleri

    SM-J200H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Kolay gelsin...
    Uzun ve ucu olmayan bir yolculuğun başı bu...
    Ama darlanma...
    Biz de senin gibiydik...
    Bir ucundan tut, gerisi gelecektir...

    Ch.

    EsbaB, Tayfun Kara Şu üyeler, Cho®dSolo adlı üyemize bu mesajı için teşekkür ettiler:

    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...





  5. #5
    Alıntı Cho®dSolo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kolay gelsin...
    Uzun ve ucu olmayan bir yolculuğun başı bu...
    Ama darlanma...
    Biz de senin gibiydik...
    Bir ucundan tut, gerisi gelecektir...

    Ch.
    Haklısın abi ucunu bulamadım nerden başlayacağımı dahil bilmemekteyim

    SM-J200H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    Cho®dSolo, EsbaB Şu üyeler, Tayfun Kara adlı üyemize bu mesajı için teşekkür ettiler:

  6. #6
    Benim fakirhane 😊😊😊

    Ses kartım - Steinberg ur22 mkll
    Mikrafonum - Vesta dinamik mikrafon
    Kulaklığım - Behringer Hpx4000
    Ref.Monitörüm - KruzweiL Ks-40a
    Daw - Cubase 9.5 Al , Studıo One 3 Prime
    Pop filter
    Pc - Casper 6 Gb ram 2 Gb ekran kartı 500 hdd




    SM-J200H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    averen, EsbaB, tezcankoray Şu üyeler, Tayfun Kara adlı üyemize bu mesajı için teşekkür ettiler:

  7. #7
    Hadi hayırlı olsun başlangıç için yeterli bence güle güle kullan zamanla daha iyi olcaktır. Kolay gelsin.

    Tayfun Kara, tezcankoray Şu üyeler, averen adlı üyemize bu mesajı için teşekkür ettiler:
    İNETL PC, CUBASE 8 ELEMENTS, FLUID AUDİO FX8, RME FAİRFACE UCX, sE 2200 aII, PRODİPE TT1, JZ V11, DT 770 PRO, KEYSTATİON 49ES.

  8. #8
    Alıntı averen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hadi hayırlı olsun başlangıç için yeterli bence güle güle kullan zamanla daha iyi olcaktır. Kolay gelsin.
    inş abi çok sağolasın inş ilerleme kaydedebilirim

    averen, tezcankoray Şu üyeler, Tayfun Kara adlı üyemize bu mesajı için teşekkür ettiler:

  9. #9
    Alıntı Tayfun Kara Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    inş abi çok sağolasın inş ilerleme kaydedebilirim
    Değerli kardeşim Tayfun, azmin elinden hiçbirşey kurtulamaz yeterki iste sabırlı ol mutlaka iyi ilerlemer kaydettiğini göreceksin. Sana minik bir abi tavsiyesi müsaden olursa, boşa geçecek olan her saniyeni dahi değerlendir, gerek okuyarak gerek uygulayarak ama mutlaka değerlendir canım kardeşim.

    Başarılar dilerim yolun açık olsun.

    Tayfun Kara, tezcankoray Şu üyeler, averen adlı üyemize bu mesajı için teşekkür ettiler:
    İNETL PC, CUBASE 8 ELEMENTS, FLUID AUDİO FX8, RME FAİRFACE UCX, sE 2200 aII, PRODİPE TT1, JZ V11, DT 770 PRO, KEYSTATİON 49ES.

  10. #10
    teşekkür ederim değerli hocam nasipse bi başlangıç noktası bulursam bi yol çizip ilerlemeyi düşünüyorum bakalım temiz saf hayallerle başladım bi yola inş devamı gelir bak abi inan bu müzik uğruna sigaradan bile vazgeçtim

    averen, EsbaB, Mehmet Uzunosmanoğlu, tezcankoray Şu üyeler, Tayfun Kara adlı üyemize bu mesajı için teşekkür ettiler:

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Tüm Zamanlar GMT +4 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:35.
Powered by vBulletin® Versiyon 4.2.5
Copyright © 2018 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Webmaster Düzenleme Can KIRCA
© 2010-2017 MüzikTeknolojileri.net ®
vBulletin like sistemi:eTiKeT™