+ Yeni Konu aç
Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 1 adet sonuçtan sayfa başı 10 ile 11 arası sonuç gösteriliyor.

Konu: paa 800 ile cubase bağlayabilir miyim ?

Bu konu 1068 kez görüntülendi 10 yorum aldı ...

paa 800 ile cubase bağlayabilir miyim ? 1068 Reviews

    Konuyu değerlendir: paa 800 ile cubase bağlayabilir miyim ?

    5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 1068 kez incelendi.

  1. #1

    paa 800 ile cubase bağlayabilir miyim ?

    Selam,

    Diyelim bir şarkı çalıyorum org ile çaldığım canlı şarkıyı cubase kayd etsin ama kanal kanal bass ayrı pianosunu ayrı gibi..
    ve bu kayd .mid olsun gerçi bu imkansız gibi wav de olur

    bunu yapabilir miyim ?
    çok teşekkürler


  2. #2
    Klavyenizde farklı çıkışlar varsa ki bildiğim kadarıyla en az 2 ayrı çıkışı oluyor, bir çıkışa piyano diğer çıkışa bass atarsanız cubase içinde de kanalları ayrı girerseniz olabilir.

    EsbaB Şu üyeler, Vbaran adlı üyemize bu mesajı için teşekkür ettiler:
    Apple MD388TU/A Quad Core İ7 8GB-500GB SSD | Logic Pro X

  3. #3
    Midi olarak yapılabilir. 16 Midi kanalını uygun şekilde sanal enstrumanlara yönlendirirseniz, Ritim kalıplarını orgdan alır kaydınızı yapabilirsiniz.


  4. #4
    Kardeşim ben denedim mesela pa 800de çalan bass partisyonu midi olarak kayıt alıyo ama sanal enstrümanlar uymuyor kötü ses çıkıyo bide ritmik olarak aksamalar oluyo

    E5603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


  5. #5
    Alıntı Vbaran Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Klavyenizde farklı çıkışlar varsa ki bildiğim kadarıyla en az 2 ayrı çıkışı oluyor, bir çıkışa piyano diğer çıkışa bass atarsanız cubase içinde de kanalları ayrı girerseniz olabilir.
    hocam bunu hiç anlamadım inanın.
    canlı calıcam direk kayıt edince yaklasık 16 kanal var.ritim partosyonunda yzlerce vburus falan var bunları mid gormek sitiyorum.

    belki bilirsiniz bir mid bulursanız googlede cubase atarsanız kanal kanal gorurusunuz.işte tambu yapmak istediğim.


  6. #6
    Alıntı hharas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Midi olarak yapılabilir. 16 Midi kanalını uygun şekilde sanal enstrumanlara yönlendirirseniz, Ritim kalıplarını orgdan alır kaydınızı yapabilirsiniz.
    zaten mid lazımdı bu harika olur ama nasıl yapacağım
    iyi bir ses kartım var cubase hazır pa 800 hazır.Bağlantılar nasıl olacak en azından hiç bilmiyorum


  7. #7
    Alıntı emreoral Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kardeşim ben denedim mesela pa 800de çalan bass partisyonu midi olarak kayıt alıyo ama sanal enstrümanlar uymuyor kötü ses çıkıyo bide ritmik olarak aksamalar oluyo

    E5603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    ufak sorunlar hiç problem değil düzeltirim içerden önemli olan caldıgımı tamamnını kanal kanal görebilmek. bass yerine farklı bise calsa sorun değil bass olarak vst atarım falan.

    yaptıgınızı nasıl yapabilirim acaba ?


  8. #8
    Alıntı tunna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ufak sorunlar hiç problem değil düzeltirim içerden önemli olan caldıgımı tamamnını kanal kanal görebilmek. bass yerine farklı bise calsa sorun değil bass olarak vst atarım falan.

    yaptıgınızı nasıl yapabilirim acaba ?
    Denemek te zarar yok bana onunla uğraşmak daha zor geldi kendim bassları cubase yazarak yapmak daha iyi oluyo

    E5603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


  9. #9
    Alıntı emreoral Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Denemek te zarar yok bana onunla uğraşmak daha zor geldi kendim bassları cubase yazarak yapmak daha iyi oluyo

    E5603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    hocam 16 kanalı birden pa 800 u cubase aktarabiliyormuyum bilginiz varmı?


  10. #10
    Alıntı tunna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam 16 kanalı birden pa 800 u cubase aktarabiliyormuyum bilginiz varmı?
    Hiç bilmiyorum denemedim olma ihtimali var, daha iyi bilen arkadaşlarımız vardır muhakkak. Ama ben bi deneyeyim olursa haber ederim

    E5603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Tüm Zamanlar GMT +4 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:44.
Powered by vBulletin® Versiyon 4.2.5
Copyright © 2018 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Webmaster Düzenleme Can KIRCA
© 2010-2017 MüzikTeknolojileri.net ®
vBulletin like sistemi:eTiKeT™