Ara:

Type: Mesajlar; Üyelerimiz: EsbaB

Ara: Arama işlemi Toplam 0.08 Saniye sürmüştür.

  1. Konu: Mikrofon

    Son yazan EsbaB
    Cevap
    2
    Görüntüleme
    72

    ALINIK Bende lewitt meraklısıyım abi :) İkisine de...

    Bende lewitt meraklısıyım abi :) İkisine de tavsiye ettim.
    Fakat biri UR22 Bundle set almaya karar verdi, diğerine ise Esenlerde 2.el MXL 440 bulduk ama satan kişinin tüm ekipmanlarını satmış, hem...
  2. Konu: Mikrofon

    Son yazan EsbaB
    Cevap
    2
    Görüntüleme
    72

    ALINIK Mikrofon

    Herkese hayırlı akşamlar.
    iki arkadaşım için giriş seviyesi birer adet mikrofon arıyoruz.
    Buradan veya özelden elinizdeki ürünleri fiyatı, özellikleri, varsa garantisi vs. bilgileriyle beraber...
  3. Konu: TC Elektronik M300

    Son yazan EsbaB
    Cevap
    4
    Görüntüleme
    442

    SATIŞTA İlan tarihindeki Fiyatıyla sadece forum içi...

    İlan tarihindeki Fiyatıyla sadece forum içi satıştadır. ( 400 TL )
  4. Cevap
    6
    Görüntüleme
    369

    SATILDI İnşallah satış sonrası maksat hâsıl olur. Darısı...

    İnşallah satış sonrası maksat hâsıl olur. Darısı bize de inşallah.

    HUAWEI CAN-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  5. Konu: EsbaB Çalışmaları

    Son yazan EsbaB
    Cevap
    40
    Görüntüleme
    8,143

    DEMO Aşkın İle Aşıklar

    Arkadaşlar MT-Power Drumkit Plugin Bateri loopları ve toparladığım Bendir/Def Saple + Loop ları ile oluşturduğum sadece Vokal ve Ritimden ibaret bir çalışmayı kulaklarınızı tırmalamak görevini ifa...
  6. Cevap
    36
    Görüntüleme
    7,770

    YARDIM Abi HUmm lama sorunu plugin kaynaklı imiş, onu...

    Abi HUmm lama sorunu plugin kaynaklı imiş, onu tesadüfen de olsa çözdüm ama Cubasein tam kapnmaması sorunu sonradan olan birşey, eskiden yoktu. Cubase Elements 9 kullanıyorum, acemiliklerime çözüm...
  7. Cevap
    36
    Görüntüleme
    7,770

    YARDIM Daha önce de aynı problemi yaşamış çözememiştim...

    Daha önce de aynı problemi yaşamış çözememiştim ama şimdi Her şeyi tek tek gözden geçireyim dedim; WAWES in H-Delay Stereo plugininde nasıl olmuşsa LOPAS değerini Çok yükseltmiş olduğumu farkettim.
    ...
  8. Cevap
    36
    Görüntüleme
    7,770

    YARDIM Hocam Dizüstü bilgisayar kullanıyorum. Elektrik...

    Hocam Dizüstü bilgisayar kullanıyorum. Elektrik kablosunu çıkardım bir gelişme olmadı, Denetim masasından Güç ayarlarına geldim "Dengeli" tercihetmişim değiştirdim "Performans" birde " Ekonomik mOd"...
  9. Cevap
    36
    Görüntüleme
    7,770

    YARDIM Cubase açılınca Humm Sesi ( Parazit )

    Merhaba arkadaşlar, bilgisayar kullanırken müzik dinlerken normalde olmayan, Cubase açıldığında başlayan parazit sesi nerden kaynaklanıyor acaba? DAha önce yaşayan yada şahit olan varmı?
  10. Konu: yiğit alkan

    Son yazan EsbaB
    Cevap
    6
    Görüntüleme
    289

    DEMO Çok narin bir icra olmuş, emeklerinize sağlık. ...

    Çok narin bir icra olmuş, emeklerinize sağlık.

    HUAWEI CAN-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  11. Cevap
    2,849
    Görüntüleme
    330,415

    Sabit konu TARTIŞMA Bizimki 4 kişilik ailede sadece bana alıştı :)...

    Bizimki 4 kişilik ailede sadece bana alıştı :) ama onu sanki hep huzursuz gördüm.

    Bakalım tavsiyeler ve kısmet ne yönde olacak...

    HUAWEI CAN-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  12. Cevap
    2,849
    Görüntüleme
    330,415

    Sabit konu TARTIŞMA Herkese hayırlı akşamlar. Arkadaşlar malumunuz...

    Herkese hayırlı akşamlar.
    Arkadaşlar malumunuz daha önce Sultan papağanım vardı, sosyalleştiremedim:) biradere hediye ettim.

    Bizim çocuklar a kuş sözü vermiştim, muhabbet kuşu hem çok gürültücü...
  13. Konu: ETHNAUDIO Instruments

    Son yazan EsbaB
    Cevap
    3
    Görüntüleme
    340

    Hocam seslerin tanıtımı hakkında fikirlerinizi...

    Hocam seslerin tanıtımı hakkında fikirlerinizi içeren bir video hemde indirimden istifade etmek için gereken prosedürü anlatabilirseniz sevinirim.

    HUAWEI CAN-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak...
  14. Cevap
    23
    Görüntüleme
    1,024

    ÇÖZÜLDÜ Hocam tekrar dan hayırlı olsun. Mehmet abi nin...

    Hocam tekrar dan hayırlı olsun. Mehmet abi nin sistemini dinleme imkânı bulduğum için Kendisine hayran iken Kendisinin kulak potansiyeline de sistemine de hayran kalmış birisi olarak 3. Bir kişiden...
  15. Konu: Hayırlı Bayramlar...

    Son yazan EsbaB
    Cevap
    41
    Görüntüleme
    6,179

    KUTLAMA Bayramı hakkıyla yaşayabileceğimiz Bayram tadında...

    Bayramı hakkıyla yaşayabileceğimiz Bayram tadında bayramlar dileğiyle, Bayramınız Mübarek olsun.
    Abdulcelil

    HUAWEI CAN-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  16. Cevap
    20
    Görüntüleme
    1,098

    Tecrübe etme şansım olmasada karizması vede...

    Tecrübe etme şansım olmasada karizması vede duyduğum yorumlar bana "Keşke benimde olsa" dedirtiyor. 👍

    HUAWEI CAN-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  17. Cevap
    23
    Görüntüleme
    1,024

    ÇÖZÜLDÜ Hayırlı uğurlu olsun hocam. Darısı ( almak sizin...

    Hayırlı uğurlu olsun hocam.
    Darısı ( almak sizin gibi üretim de yapmak adına) bize inşallah.

    HUAWEI CAN-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  18. Cevap
    2,849
    Görüntüleme
    330,415

    Sabit konu TARTIŞMA Söz Müziği kime ait diye ararken ( Bulamadım tabi...

    Söz Müziği kime ait diye ararken ( Bulamadım tabi ) Gecenin hediyesi olarak sizlere armağan etmek istedim.

    PENTEGRAM - BİR


    [Only registered and activated users can see links]


    Ateş, toprak, hava...
  19. Konu: Yalın Windows 10

    Son yazan EsbaB
    Cevap
    0
    Görüntüleme
    341

    ÖĞRETİCİ KONU Yalın Windows 10

    En stabil işletim sistemi arayanlar için;
    Windows'un ekstra özelliklerine ihtiyaç duymayan,onu pratik olarak kullanmak isteyen ve ihtiyaç duymadığı özellikler için güncellemelere muhatap olmak...
  20. Cevap
    8
    Görüntüleme
    713

    TAVSİYE Hocam yani %75 ten fazla iş görür diyordusuz? ...

    Hocam yani %75 ten fazla iş görür diyordusuz?

    Zaten ben Harmony istemiyorum, ki bence asıl uyumsuzluk Harmoni de olsa gerek.

    Bana duble ses versin yeter, hatta olmadı güzel bir delay pedalı na...
  21. Cevap
    8
    Görüntüleme
    713

    TAVSİYE Bu güzel yanıtınız için teşekkür ederim. Türk...

    Bu güzel yanıtınız için teşekkür ederim. Türk müziğine uygun olmadığını söylemeniz beni biraz soğuttu :(

    En azından denemeden alma dedirtiyor.

    HUAWEI CAN-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak...
  22. Cevap
    8
    Görüntüleme
    713

    TAVSİYE Aynı ürünün bir de "G XT" versionu da varmış...

    Aynı ürünün bir de "G XT" versionu da varmış aralarında nasıl bir fark olduğunu henüz anlamadım ama herhalde bir üst version dur.
  23. Cevap
    8
    Görüntüleme
    713

    TAVSİYE Vocal Doubler, Çift ses pedalı

    Herkese Merhabalar.

    Arkadaşlar benim sahne hazırlığı yapıyorum, sahnede vokal arkadaş bulamadığım için nakaratlarda duble sese ihtiyacım olacak.

    Tabi burada mecburen iş pedala düşecek, ama...
  24. Başvuru işlemini bitirdiniz mi? Aşamaları burdan...

    Başvuru işlemini bitirdiniz mi? Aşamaları burdan sizinle takip etmek istiyorum, umarım sizi yormadan olumlu sonuçlarlar.

    Birde yazmaktan çok hesapları doğru ve inandırıcı girebilmek daha önemlidir...
  25. Cevap
    9
    Görüntüleme
    578

    YARDIM Mehmet Abi; hayat tecrübesi kadar kulak / duyum...

    Mehmet Abi; hayat tecrübesi kadar kulak / duyum tecrübenizede kulak verilmesi gereken değerli bir abimizsin, yakinen de şahit olduğum için FPX7 diyorsanız vardır bir karşılığı. 🤔


    HUAWEI CAN-L01...
Toplam 1 adet sonuçtan sayfa başı 25 ile 500 arası sonuç gösteriliyor.
Sayfa 1 Toplam 20 Sayfadan 1 2 3 4
Tüm Zamanlar GMT +4 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:10.
Powered by vBulletin® Versiyon 4.2.5
Copyright © 2018 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Webmaster Düzenleme Can KIRCA
© 2010-2017 MüzikTeknolojileri.net ®