Ara:

Ara: Arama işlemi Toplam 1.00 Saniye sürmüştür.

  1. Konu: TC Elektronik M300

    Son yazan Sativus
    Cevap
    12
    Görüntüleme
    684

    SATILDI Sonunda satılmış :) hayırlı olsun abi

    Sonunda satılmış :) hayırlı olsun abi
  2. Konu: TC Elektronik M300

    Son yazan Cho®dSolo
    Cevap
    12
    Görüntüleme
    684

    SATILDI Hayırlı olsun dostum... Şu cihaz bağıra bağıra...

    Hayırlı olsun dostum...
    Şu cihaz bağıra bağıra gitti valla, sıkışık olmasam alıp bir kenara koyardım...

    Ch.
  3. Konu: Alınık Monitör

    Son yazan ugur86
    Cevap
    10
    Görüntüleme
    233

    YARDIM Hocam selamlar, jbl lsr305'ler mk2 olarak...

    Hocam selamlar, jbl lsr305'ler mk2 olarak güncellendi ve fiyatları eskisi gibi değil, thomann'dan vs alınabilirliğinin de iyice düştüğünü göz önüne alırsak fiyat/performans makası daraldı biraz....
  4. YARDIM Sevgili dostum, elinde ki ses kartı ile bu...

    Sevgili dostum, elinde ki ses kartı ile bu saydığın ses kartları arasında bir fark göremessin. Tezcan kardeşimin söylediği gibi bir tane kulaklık çoğaltıcı al kulaklık girişi işini hallet, klavyeni...
  5. Cevap
    12
    Görüntüleme
    684

    SATILDI Hayırlısı olsun hocam, konu başlığını "satıldı"...

    Hayırlısı olsun hocam, konu başlığını "satıldı" olarak güncelledim.

    Hiç kimseyi kıramıyorsunuz maşallah, ne kadar iyi niyetlisiniz :) Sizden ticaret adamı olmaz, orası kesin :D

    Saygılar,
    Tezcan
  6. Konu: okidoz Çalışmaları

    Son yazan okidoz
    Cevap
    50
    Görüntüleme
    11,754

    DEMO Çok Teşekkür ederim sağ olun! Nacib abi...

    Çok Teşekkür ederim sağ olun!



    Nacib abi güzel yorumun için teşekkür ederim, çok güzel bir noktaya temas ettiniz dediğiniz çok doğru bu işlerde eserin güzelliği kadar uyumu da önemli,...
  7. Sabit konu İNCELEME Üreticisinin verdiği spec'ler incelendiğinde ;...

    Üreticisinin verdiği spec'ler incelendiğinde ; 6i6 ve 18i8 modelinin 2i2 modeline göre küçük de olsa sound kalitesi olarak önde olacağını düşünebiliriz. ( THD ve dynamic range değerleri bunu...
  8. Konu: Alınık Monitör

    Son yazan tezcankoray
    Cevap
    10
    Görüntüleme
    233

    YARDIM Bana kalırsa en ideal çözüm zamana yaymak. İlk...

    Bana kalırsa en ideal çözüm zamana yaymak. İlk etapta org/klavye alıp bir süre kulaklıkla idare etmek. Sonraki dönemlerde de referans monitör edinmek :)
  9. Cevap
    10
    Görüntüleme
    233

    YARDIM Abdulcelil'ciğim bu sorunun cevabını sen...

    Abdulcelil'ciğim bu sorunun cevabını sen vereceksin. :)

    Yani senin için buradaki temel soru şu : Yapacağım işe bağlı olarak ; klavye mi benim için daha önemli , yoksa monitör mü ?

    Eğer klavye...
  10. Cevap
    50
    Görüntüleme
    11,754

    DEMO Orkan, geçmiş olsun öncelikle kardeşim, umarım...

    Orkan, geçmiş olsun öncelikle kardeşim, umarım iyisindir şimdi. Malesef insan hayatı inişli çıkışlı bir süreç. Bazen bunu değiştirmek için elimizden birşey gelmiyor. Umarım en kısa sürede her anlamda...
  11. Cevap
    307
    Görüntüleme
    48,215

    DEMO Beste, düzenleme ve mix çok güzel olmuş kardeşim....

    Beste, düzenleme ve mix çok güzel olmuş kardeşim. Sesine de her zaman bayılırım zaten, yüreğine sağlık. Küçük bir not düşmek istiyorum naçizane bir öneri olarak. Senin ses rengin çok yumuşak, bu...
  12. Konu: okidoz Çalışmaları

    Son yazan okidoz
    Cevap
    50
    Görüntüleme
    11,754

    DEMO Uzun bir aradan sonra hepinize selamlar. "Uzun...

    Uzun bir aradan sonra hepinize selamlar. "Uzun ara" derken foruma her zaman göz atmaktayım, maalesef eskisi gibi olmasa da. Eskisi kadar forumda ve müzikte olamamamın bazı özel nedenleri vardı, üstü...
  13. Konu: Org / Klavye

    Son yazan tezcankoray
    Cevap
    5
    Görüntüleme
    143

    YARDIM Hocam Selamlar, Bütçe meselesi çok önemli...

    Hocam Selamlar,

    Bütçe meselesi çok önemli burada.

    Ben daha önce Türk ritm ve sesleri olabilecek uygun bir klavye aramıştım. Bu arama sonucuna göre;

    - Eğer hem hafif hem de ucuz olsun dersen;...
  14. Cevap
    10
    Görüntüleme
    233

    YARDIM Abdulcelil listende yok ama Fluid Audio F5 derim...

    Abdulcelil listende yok ama Fluid Audio F5 derim ben.
  15. Konu: Alınık Monitör

    Son yazan Cho®dSolo
    Cevap
    10
    Görüntüleme
    233

    YARDIM Hiç düşünmeden JBL derim... Ch.

    Hiç düşünmeden JBL derim...

    Ch.
  16. Konu: Org / Klavye

    Son yazan Cho®dSolo
    Cevap
    5
    Görüntüleme
    143

    YARDIM Bütçe nedir dostum?

    Bütçe nedir dostum?
  17. Cevap
    307
    Görüntüleme
    48,215

    DEMO Herkese Merhabalar, Bir özel okul için kurum...

    Herkese Merhabalar,

    Bir özel okul için kurum marşı besteleme ve düzenleme fırsatım oldu. Sizlerle paylaşmak istedim.
    Şu an çalıştığım kurumun marşını da ben bestelemiştim. Bu ikinci tecrübe oldu....
  18. İNCELEME Uyarılarımıza rağmen üslubunu değiştirmediği için...

    Uyarılarımıza rağmen üslubunu değiştirmediği için Berat33 nickli üye engellenmiştir. Konudaki mesajlar da kirlilik yaratmaması için silinmiştir.
  19. Konu: Müzikal Öyküler...

    Son yazan nacib
    Cevap
    339
    Görüntüleme
    46,035

    Sabit konu MAKALE Cumartesi kafeteryası Öyküleri... Baba ve...

    Cumartesi kafeteryası Öyküleri...


    Baba ve kızın müzik birlikteliği.

    [Only registered and activated users can see links]

    Anlatımlar da güzel ama. Asıl önemli olan baba ve kızın müzik birlikteliği....
  20. Cevap
    0
    Görüntüleme
    59

    İNCELEME Referans Kulaklık - Sonarworks

    Sonarworks firmasi kulaklık alıcılarına sundugu teknolojik sistemi sizde deneyın...


    İçeri girin: [Only registered and activated users can see links]

    Your headphone model : Kulaklık Modellerini Seçin...
  21. Konu: MB Quart QP 805 Kulaklık

    Son yazan al2
    Cevap
    1
    Görüntüleme
    91

    İNCELEME MB Quart QP 805 Kulaklık

    Herkese merhabalar,
    Sennheiser Hd 280 Pro dan sonra farklı bir tat bulmak amacıyla MB Quart QP 805 kulaklığımı edindim :)
    Daha önce kullanmış olan arkadaşlar varsa öngörülerini paylaşmalarını...
  22. Cevap
    3
    Görüntüleme
    220

    DUYURU Para olsa istifleriz tabii Mehmet Abi... Katar...

    Para olsa istifleriz tabii Mehmet Abi...
    Katar Prensi bana Preamp hibe eder mi acep:cool::drunkard:

    Ch.
  23. YARDIM Nedir Bu Preamp ? Vokal veya Enstruman Kaydı İçin Elzem midir ?

    Öncelikle herkese selamlar arkadaşlar.
    Bir kaç senedir amatör olarak müzikle ilgileniyorum. Kafamda kayıt için fikirler oluşmaya başladığından beri de müzik kayıt ve prodüksiyon işlerini öğrenmeye...
  24. Konu: Müzikal Öyküler...

    Son yazan nacib
    Cevap
    339
    Görüntüleme
    46,035

    Sabit konu MAKALE Cumartesi Kafeteryası Öyküleri... Bu cumartesi...

    Cumartesi Kafeteryası Öyküleri...

    Bu cumartesi Kız kulesi gören masa kapılmış maalesef.

    İsmail le Soldan üçüncü masadayız.

    Bir kaç dawn satıcısı ellerinde cd ler ara sıra girip çıkıyorlar...
  25. Cevap
    0
    Görüntüleme
    113

    SATIŞTA Şok Dev Kampanya ! Kaçirmayin !

    Merhaba arkadaşlar biliyorsunuz aç çok bir çok kişiyle tanışıyorum forumdan beni içinizde tanıyan arkadaşlar var ve benım mix ve mastering üzerine eğitim seti sattiğimi ve alan kişilerde...
Toplam 1 adet sonuçtan sayfa başı 25 ile 1000 arası sonuç gösteriliyor.
Sayfa 1 Toplam 40 Sayfadan 1 2 3 4
Tüm Zamanlar GMT +4 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:51.
Powered by vBulletin® Versiyon 4.2.5
Copyright © 2018 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Webmaster Düzenleme Can KIRCA
© 2010-2017 MüzikTeknolojileri.net ®