Ara:

Ara: Arama işlemi Toplam 1.00 Saniye sürmüştür.

  1. Konu: Alınık Monitör

    Son yazan ugur86
    Cevap
    10
    Görüntüleme
    330

    YARDIM Hocam selamlar, jbl lsr305'ler mk2 olarak...

    Hocam selamlar, jbl lsr305'ler mk2 olarak güncellendi ve fiyatları eskisi gibi değil, thomann'dan vs alınabilirliğinin de iyice düştüğünü göz önüne alırsak fiyat/performans makası daraldı biraz....
  2. Konu: Ugur86 Çalışmaları

    Son yazan ugur86
    Cevap
    164
    Görüntüleme
    23,658

    DEMO Arkadaşlar eski bir öğrencimle çalıp söyledik...

    Arkadaşlar eski bir öğrencimle çalıp söyledik kaydettik, bu eserde sadece bağlama ve vokal olsun istedik, biz çok keyif aldık , umarım sizler de keyif alırsınız dinlerken...


    ...
  3. Konu: Ugur86 Çalışmaları

    Son yazan ugur86
    Cevap
    164
    Görüntüleme
    23,658

    DEMO Merhaba arkadaşlar, yoğunluktan dolayı foruma çok...

    Merhaba arkadaşlar, yoğunluktan dolayı foruma çok uğrayamıyorum, yakın zamanda grup arkadaşlarımla bi kayıt çalışmamız olmuştu, tamamen keyfi olarak takıldık, umarım beğenirsiniz keyifli dinlemeler:...
  4. Cevap
    121
    Görüntüleme
    11,436

    İNCELEME Diğer konuya da yazdım; "Thomann'dan alışverişin...

    Diğer konuya da yazdım;
    "Thomann'dan alışverişin bir esprisi kalmadı, %18 kdv üzerine extra %20 gümrük vergisi ve studyo ekipmanlarına da ek olarak %6.7 daha vergi geldi. yurtiçi firmalarla görüşün...
  5. Konu: Rme babyface

    Son yazan ugur86
    Cevap
    29
    Görüntüleme
    8,444

    Sabit konu TANITIM Babyface alacaksanız ilk nesil eski modelini...

    Babyface alacaksanız ilk nesil eski modelini alın, babyface pro + u87 / ufx + u87 ikilisi ile kıyaslamalı kayıtlar alma şansımız oldu İstanbul'da, forumdan İskender ve Ulaş'la beraberdik, babyface...
  6. Cevap
    9
    Görüntüleme
    867

    YARDIM Aynı üründen 2 adet alabilirsiniz, 3 tane...

    Aynı üründen 2 adet alabilirsiniz, 3 tane alırsanız sorun edebilir gümrük memuru, ama kablo jack gibi şeylerde 3-4 tane olmasına bakmıyorlar. geçen hafta benim samson servo 120a amfi gümrüğe takıldı...
  7. Cevap
    15
    Görüntüleme
    1,714

    TAVSİYE sE güzel mikrofonlar üretiyor, z3300a keza çok...

    sE güzel mikrofonlar üretiyor, z3300a keza çok detaylı ve özellikle alt frekansları güçlü kaydeden bir mikrofon, tizleri biraz belirgin ama rahatsız edici değil. Lewitt de çok natural ve hacimli bir...
  8. Konu: Kulaklık öneri

    Son yazan ugur86
    Cevap
    12
    Görüntüleme
    1,522

    TAVSİYE İkinci el temiz bi tane ath m40x vardı geçenlerde...

    İkinci el temiz bi tane ath m40x vardı geçenlerde sahibinden'de duruyosa kaçırma onu, ben tizlerini biraz belirgin buldum ama genel soundu flat, dt7702in tizleri de aynı şekilde belirgin, yanıltıyor,...
  9. İNCELEME Arkadaşlar foruma gündüzleri okuldan uğrayıp...

    Arkadaşlar foruma gündüzleri okuldan uğrayıp bakıyorum ama ne hikmetse bir konuya cevap yazdığımda meb engelleme sayfası çıkıyor, sadece okuma yapılabiliyor. akşamları da studyo tadilatları vs işten...
  10. Cevap
    15
    Görüntüleme
    1,301

    TARTIŞMA Selamlar, uzun süredir uğrayıp birşeyler...

    Selamlar, uzun süredir uğrayıp birşeyler yazamadım studyo tadilatları dolayısıyla , mikrofon seçimi herşeyden önce kaydedeceğin tarzla alakalı. Sadece vokal ve akustik-klasik gitar kaydedeceksen rode...
  11. Konu: Ekipman önerisi

    Son yazan ugur86
    Cevap
    8
    Görüntüleme
    1,018

    TAVSİYE O fiyat aralığında ideal setup, ses kartı...

    O fiyat aralığında ideal setup,
    ses kartı audient id14 (ikinci el 700-750 civarına bulursun, sıfırı 1000 tl civarında)
    mikrofon olarak, mxl 990 parasına göre güzel gerçekten, studio projects b1'i...
  12. Cevap
    3
    Görüntüleme
    676

    mesaj attım hocam

    mesaj attım hocam
  13. Cevap
    3
    Görüntüleme
    676

    Bende mikrofonu ve yazılımı var hocam tavsiye...

    Bende mikrofonu ve yazılımı var hocam tavsiye ederim, özellikle alt frekans problemlerini baya bi topluyor, ama kesinlikle orjinal mikrofonunu al derim, ben gearslutz'ta falan araştırdım, bheringer...
  14. Cevap
    7
    Görüntüleme
    638

    Hocam bence de gereksiz pahalı. tamam sistem...

    Hocam bence de gereksiz pahalı. tamam sistem kaynaklarını verimli kullanıyor, stabil vs ama windows10 üzerinde de lisanslı ve uyumlu yazılımlar gayet stabil, akıcı çalışıyor. windows üzerinde asıl...
  15. Cevap
    3
    Görüntüleme
    534

    Evet studio one'da açacağınız herhangi bir...

    Evet studio one'da açacağınız herhangi bir pencerenin üzerinde kuzeydoğu yönünde bir ok işareti var ,ona basıp bağımsız hareket edecek şekilde her zaman üstte komutu verebilirsiniz.
  16. Cevap
    8
    Görüntüleme
    1,120

    SATILDI Hocam ben ekipmanlara gözüm gibi bakıyorum, bu...

    Hocam ben ekipmanlara gözüm gibi bakıyorum, bu zamana kadar kime ne sattıysam mağazadan gelir gibi sıfır statüsünde geldiğini söylüyolar, yorumlar da referans oluyor haliyle, ondan dolayı kaçırmak...
  17. Cevap
    8
    Görüntüleme
    1,120

    SATILDI 1650 dostum. Bu arada kulaklık da satıldı,...

    1650 dostum.

    Bu arada kulaklık da satıldı, hepsi bitti :)
  18. Konu: Ugur86 Çalışmaları

    Son yazan ugur86
    Cevap
    164
    Görüntüleme
    23,658

    DEMO Aynen hocam herşeyde bir hayır vardır derler,...

    Aynen hocam herşeyde bir hayır vardır derler, orası bir arkadaşın üzerindeydi, durumlar böyle olunca satmak istedi, biz de alternatif üstü de dükkan böyle güzel yer bulamayız düşüncesiyle hisselerini...
  19. Cevap
    8
    Görüntüleme
    1,120

    SATILDI Apollo Twin ve Yamaha HS7 satıldı, AKG k612 Pro...

    Apollo Twin ve Yamaha HS7 satıldı, AKG k612 Pro günceldir.
  20. Cevap
    8
    Görüntüleme
    1,120

    SATILDI UAD Apollo Twin, AKG k612, Yamaha HS7

    Merhaba arkadaşlar, tamamen pro studyoya geçme durumundan dolayı ev studyosunu dağıtıyorum. Studyoda aynı markaların üst modelleri mevcut ve bu cihazlar gereksiz yatıyor, ihtiyacı olan birinin işine...
  21. Cevap
    128
    Görüntüleme
    15,906

    STÜDYO_TANITIM Hocam aynı pluginler bende + 550 dolar extrasıyla...

    Hocam aynı pluginler bende + 550 dolar extrasıyla var. listeyi atayım da incelersin. Oradaki tape recorder, multiband, enhancer, helios 69 extralar, diğeri classic plus bundle zaten.

    236
  22. Cevap
    128
    Görüntüleme
    15,906

    STÜDYO_TANITIM Dostum hayırlı olsun, tadilat sıkıntı iş, bizim...

    Dostum hayırlı olsun, tadilat sıkıntı iş, bizim de studyoyu su bastı, komple yeniledik, panelleri difüsörleri falan baştan yapıyoruz. Ev studyosunu dağıtcam bu arada, düşünürsen apollo twin ve yamaha...
  23. Konu: Ugur86 Çalışmaları

    Son yazan ugur86
    Cevap
    164
    Görüntüleme
    23,658

    DEMO Arkadaşlar foruma ve daha doğrusu müzik kayıt...

    Arkadaşlar foruma ve daha doğrusu müzik kayıt dünyasına uzun zamandır vakit ayıramıyorum. Studyonun üst katına Bim mağazası açılırken su tesisatını patlattılar ve komple duvarlar taban vs herşey...
  24. Konu: sessiz kasa

    Son yazan ugur86
    Cevap
    34
    Görüntüleme
    3,351

    YARDIM Sessizlik istiyorsanız mac mini, kulağımı dayasam...

    Sessizlik istiyorsanız mac mini, kulağımı dayasam bile duyamıyorum sesini, condenser mikrofonla bilgisayarın dibinde kayıt alıyorum en ufak bi gürültü yansımıyor. Laptoolar bile gürültülü geliyor...
  25. Cevap
    8
    Görüntüleme
    1,251

    ÖĞRETİCİ KONU Hocam standart bina yapılarında müziğe uygun oda...

    Hocam standart bina yapılarında müziğe uygun oda akustiği yakalamak malesef hem zor hem masraflı. Küp veya Dikdörtgen Prizma formlu oda yapısı paralel duvarlardan oluştuğu için özellikle alt...
Toplam 1 adet sonuçtan sayfa başı 25 ile 613 arası sonuç gösteriliyor.
Sayfa 1 Toplam 25 Sayfadan 1 2 3 4
Tüm Zamanlar GMT +4 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:24.
Powered by vBulletin® Versiyon 4.2.5
Copyright © 2018 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Webmaster Düzenleme Can KIRCA
© 2010-2017 MüzikTeknolojileri.net ®