Ara:

Ara: Arama işlemi Toplam 1.00 Saniye sürmüştür.

  1. ÖĞRETİCİ KONU hmm peki tezcan abi örnek vereyim sana dur...

    hmm peki tezcan abi örnek vereyim sana dur fotograf atayım biraz pekiştirelim..

    fl studıo dan atıcam abi


    [Only registered and activated users can see links]

    ben bu şekilde piano rola diziyorum bilmiyom...
  2. Cevap
    19
    Görüntüleme
    341

    DUYURU 😅😅😅 bende çubuk mikrafon bide adobe aufition.1.5...

    😅😅😅 bende çubuk mikrafon bide adobe aufition.1.5 le kayıt aldıklarım geliyo bidr youtubede mix mastering diye bize zamanında yutturanlar hey be 😊😊

    SM-J200H cihazımdan Tapatalk kullanılarak...
  3. Cevap
    19
    Görüntüleme
    341

    DUYURU teşekkürler abi sagolasınız hepiniz nasipse...

    teşekkürler abi sagolasınız hepiniz nasipse önümüzdeki hafta ses akrtını sipariş geçeyim bari :D
  4. Cevap
    19
    Görüntüleme
    341

    DUYURU Haklısın bahadır abi fakat kendime çıkış noktası...

    Haklısın bahadır abi fakat kendime çıkış noktası bulamıyom

    SM-J200H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  5. Cevap
    19
    Görüntüleme
    341

    DUYURU ben başlamadan son vermek

    herkese merhabalar ben tayfun kara 22 yaşındayım bu konuyu açmamın sebebi müziğe yeni başlayan arkadaşların benim düştüğü duruma düşmemeleri içi bi uyarı konuyu baştan sona üşenmeden okuyan herkese...
  6. Konu: Mikrofon sehpası

    Son yazan Tayfun Kara
    Cevap
    8
    Görüntüleme
    226

    YARDIM Abi çıkıyo benm sehpanınki çıkabilen türden sabit...

    Abi çıkıyo benm sehpanınki çıkabilen türden sabit degil yani ve bi o küçücük aparat yüzünden 150 tl lik sehpayı kullanamıyorum

    SM-J200H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  7. Cevap
    5
    Görüntüleme
    144

    TAVSİYE Ali hocam teşekkür ederim ve steinberg ur22...

    Ali hocam teşekkür ederim ve steinberg ur22 alıcam nasipse sizin youtubede vermiş olduğunuz cubase dersleriyle sıfırdan başlayacağım
    Abonenizim 😅😅😅 bu arada youtubede 😊😊😊

    SM-J200H cihazımdan...
  8. Cevap
    36
    Görüntüleme
    786

    TAVSİYE Teşekkürler abi SM-J200H cihazımdan Tapatalk...

    Teşekkürler abi

    SM-J200H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  9. Cevap
    36
    Görüntüleme
    786

    TAVSİYE Mehmet abi yazımı dikkate alıp cevap verdiğin...

    Mehmet abi yazımı dikkate alıp cevap verdiğin içib teşekkürlerimi sunarım abi öncelikle çok darda ve imkansızlıklar içinde boguşmaktayım küçük bir ilçede oturup müzikle alakası olmayan bir...
  10. Cevap
    8
    Görüntüleme
    271

    ETKİNLİK Bahadır abi iyi zarara girmemişsin şükür 😅😅...

    Bahadır abi iyi zarara girmemişsin şükür 😅😅 birde şırnakta görevmi yapmıştın

    SM-J200H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  11. Konu: Ekipman önerisi

    Son yazan Tayfun Kara
    Cevap
    8
    Görüntüleme
    275

    TAVSİYE :D abi monitör varda işimi görürmü bilmiyorum...

    :D abi monitör varda işimi görürmü bilmiyorum kuruzweil ks-40 a var suan :(
  12. Konu: Ekipman önerisi

    Son yazan Tayfun Kara
    Cevap
    8
    Görüntüleme
    275

    TAVSİYE Ekipman önerisi

    Merhaba arkadaşlar ekipman setup planlaması yapmak istiyorum önerilerinizi bekliyorum.

    Ses kartı 500-750 tl arası
    Mikrafon 300-650 tl arası
    Kulaklık 200-300 tl arası
    Midi klavye 300-500 tl...
  13. Cevap
    4
    Görüntüleme
    149

    VST Merhaba tezcan abi baktım ben bazılarına kırık...

    Merhaba tezcan abi baktım ben bazılarına kırık link çıkıyodu tekrardan bakayım teşekkür ediyorum abi k.bakmayın

    SM-J200H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  14. Konu: Memleketlim

    Son yazan Tayfun Kara
    Cevap
    4
    Görüntüleme
    173

    TANIŞMA Haklısın abi ucunu bulamadım nerden...

    Haklısın abi ucunu bulamadım nerden başlayacağımı dahil bilmemekteyim

    SM-J200H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  15. Konu: Memleketlim

    Son yazan Tayfun Kara
    Cevap
    4
    Görüntüleme
    173

    TANIŞMA Merhaba kardeşim yaşım 21 mesleğim sıhhi tesisat...

    Merhaba kardeşim yaşım 21 mesleğim sıhhi tesisat dogal gaz kalorifer v.s mezuniyet orta okul ve müziğe başlamak istiyorum sıfır bilgi desem yeridir. Nasipse orta yollu bi setup yapıp gitar kaydı...
  16. Konu: Memleketlim

    Son yazan Tayfun Kara
    Cevap
    4
    Görüntüleme
    173

    TANIŞMA Memleketlim

    Merhaba arkadaşlar forumda hiç uşaklı yok sanırım ?

    SM-J200H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  17. Cevap
    18
    Görüntüleme
    865

    YARDIM İnş hocam zamana bıraktım artık bakalım ya ALLAH...

    İnş hocam zamana bıraktım artık bakalım ya ALLAH gönlümüze göre nasip eder bi şekilde

    SM-J200H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  18. Cevap
    18
    Görüntüleme
    865

    YARDIM Hocam açık konuşmak gerekirse aldığım maaş...

    Hocam açık konuşmak gerekirse aldığım maaş yetmiyo askerden yeni geldim şubatta nişan türü söz var o yüzden ucuza kaçıyorum çok istekliyim kumbara yaptım küçük çocuklar gibi 😅😅 para imkanı yok...
  19. Cevap
    0
    Görüntüleme
    198

    TAVSİYE Pioner setupa uygun dj kulaklık

    Merhaba değerli arkadaşlarım uzun bi askerlik süresinden sonra foruma geri döndüm pioner setupa uygun dj kulaklık tavsiyesi önerirmisiniz birde fiyat aralıklarını sizden ricam teşekkürler..

    ...
  20. Cevap
    7
    Görüntüleme
    451

    İPUCU Arkadaşlar ücretsiz lisanssiz program

    Merhaba değerli arkadaşlar abiler nihayet 1 yıl sonralık bi aradan sonra vatani görevimi bitirip yuvama döndüm askerdey iken bütün eşyalarımı satmıştım şuan sadece program arıyorum ücretsiz beat...
  21. Cevap
    21
    Görüntüleme
    1,254

    SATIŞTA Mustafa abi hayırlısı olsun bol kazançlar

    Mustafa abi hayırlısı olsun bol kazançlar
  22. Cevap
    2
    Görüntüleme
    158

    Herkesin bayramı mübarek olsun

    Değerli arkadaşlarım abilerim bayramınız en içten dileklerimle kutlar nice hayırlı bayramlar dilerim...

    SEVGILERIMLE...
    1996/3
    J.Onb Tayfun KARA
    UŞAK
  23. Cevap
    6
    Görüntüleme
    460

    SATILDI Hay ağzına yüreğine sağlık mustafa abi bakalım...

    Hay ağzına yüreğine sağlık mustafa abi bakalım şafak olmuş coni moni atarsa 37 sonrasında ins bi setup yaparız 😄😄😄😄
  24. Cevap
    6
    Görüntüleme
    460

    SATILDI Hayırlısı mustafa abi ah imkan olsa alsam 😂

    Hayırlısı mustafa abi ah imkan olsa alsam 😂
  25. Cevap
    7
    Görüntüleme
    403

    YARDIM Birde tırnak yok ses cok tiz çıkıyor bu yuzden...

    Birde tırnak yok ses cok tiz çıkıyor bu yuzden bir baş parmak 3 tanede yüzük orta isaret parmagı icin tırnak penasi alacagım
Toplam 1 adet sonuçtan sayfa başı 25 ile 39 arası sonuç gösteriliyor.
Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 1 2
Tüm Zamanlar GMT +4 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:25.
Powered by vBulletin® Versiyon 4.2.5
Copyright © 2018 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Webmaster Düzenleme Can KIRCA
© 2010-2017 MüzikTeknolojileri.net ®