Ara:

Ara: Arama işlemi Toplam 1.00 Saniye sürmüştür.

  1. Cevap
    470
    Görüntüleme
    42,684

    DEMO Mustafa'cığım süper olmuş. :claps: Bence son...

    Mustafa'cığım süper olmuş. :claps: Bence son dönemlerde yaptığın en iyi çalışma. Aile boyu hepinize tebrikler....
  2. Cevap
    31
    Görüntüleme
    6,968

    STÜDYO_TANITIM Sağol Bahadır Abi... Heyecanımı sizinle de...

    Sağol Bahadır Abi... Heyecanımı sizinle de paylaşayım istedim. Ekipman fiyatları falan forumu baya vurdu, eskisi gibi upgrade rüzgarları esmiyor hiç :) Hareketlilik olsun dedim.

    Yalnız, bu düzen...
  3. Cevap
    31
    Görüntüleme
    6,968

    STÜDYO_TANITIM Dostlar Selamlar, Şuydu buydu derken uzun...

    Dostlar Selamlar,

    Şuydu buydu derken uzun zaman aradan sonra Mac mini merkezinde ev stüdyomun düzenini en baştan değiştiriyorum sonunda. Aslında Mac Mini'yi alalı uzun zaman olmuştu ama bir türlü...
  4. Cevap
    470
    Görüntüleme
    42,684

    DEMO https://youtu.be/zduEBiZz0-Q

    [Only registered and activated users can see links]
  5. Konu: Özel Ders

    Son yazan eser karaca
    Cevap
    0
    Görüntüleme
    66

    ÖĞRETİCİ KONU Özel Ders

    Arkadaşlar merhaba, sektördeki en iyi yazılımlardan Logic pro + Magix Samplitude Pro için özel ders vermekteyim. Dersler 4 adet 2 şer saatlik dersler şeklinde teamviewer üzerinden verilmektedir. Bu...
  6. Cevap
    301
    Görüntüleme
    46,274

    DEMO Bu arada bir parça daha paylaşmak istiyorum...

    Bu arada bir parça daha paylaşmak istiyorum arkadaşlar.

    Bir sipariş aldım, kişiye özel beste siparişi. Yaptığım beste bir çocuk için yazılmış, anne - babanın ağzından yazılmış gibi yazmaya...
  7. Konu: Müzikal Öyküler...

    Son yazan nacib
    Cevap
    330
    Görüntüleme
    43,950

    Sabit konu MAKALE Cumartesi Kafeteryası Öyküleri... Çalgıcının...

    Cumartesi Kafeteryası Öyküleri...

    Çalgıcının Günlüğü Sayfa 30....

    Gitar öğrencimle yolda karşılaştık.

    "Nasılsın" dedim "çalışmalarını paylaşımlarını takip ediyorum. Eline sağlık güzel işler...
  8. Cevap
    8
    Görüntüleme
    503

    DEMO İlgi alaka için teşekkürler..

    İlgi alaka için teşekkürler..
  9. Cevap
    1
    Görüntüleme
    324

    YARDIM -1 TP -16 LUFS değerleriyle duyum size iyi...

    -1 TP -16 LUFS değerleriyle duyum size iyi geliyorsa tamamdır. Arzu ederseniz, duyum sizi tatmin ettiği sürece, LUFS u arttırabilirsiniz. Maximizer, limiter, comp. vs.. kullanabilirsiniz. Bas...
  10. Konu: Müzikal Öyküler...

    Son yazan nacib
    Cevap
    330
    Görüntüleme
    43,950

    Sabit konu MAKALE Cumartesi Öyküleri... Yine yaz geldi... ...

    Cumartesi Öyküleri...

    Yine yaz geldi...
    Yumurta kaplarıyla yalıtılmış mütevazi kenar mahalle studiomda yalnızım.
    İş güç hak getire.
    Elimde su kabı, eşin dostun stüdiyo açılışında hediye ettiği...
  11. Cevap
    29
    Görüntüleme
    7,884

    Sabit konu TANITIM Uğur hocam , senin yukarıda bahsettiğin kayıtları...

    Uğur hocam , senin yukarıda bahsettiğin kayıtları ben özellikle edindim ve Levent Bey ile beraber bu kayıtları onun stüdyosunda analiz ettik.

    Bu analiz sürecinde ; üst düzey konvertörler , PMC...
  12. Cevap
    301
    Görüntüleme
    46,274

    DEMO Teşekkür ederim hocam, güzel yorumunuz beni mutlu...

    Teşekkür ederim hocam, güzel yorumunuz beni mutlu etti. Ancak bir ekleme yapmak isterim, ben müzik değilim sınıf öğretmeniyim :)
    Selamlar, saygılar.



    Teşekkür ederim, Senin sipariş işleme...
  13. Cevap
    301
    Görüntüleme
    46,274

    DEMO Çalışmalarınız çok güzel.Bir meslektaşın olarak...

    Çalışmalarınız çok güzel.Bir meslektaşın olarak seni tebrik ediyorum.Bizim okulda ya da çevrede değil kayıt işleri ,müzisyen öğretmen bulmak zor.Umarım
    eğitimcilerle böyle çalışmalar yapmak bana...
  14. Cevap
    301
    Görüntüleme
    46,274

    DEMO Bir arkadaşımın bestesini paylaşmak isterim...

    Bir arkadaşımın bestesini paylaşmak isterim dostlar.
    Söz ve beste kendisine ait.
    Kayıt-mix bana ait.
    Müzik ise Katy Perry'nin "Chanied To The Ryhtm" adlı şarkısına ait.
    Yani hazır bir bestenin...
  15. Cevap
    3
    Görüntüleme
    433

    Sevgili arkadaşlar, ne kadar acı ki türklerin...

    Sevgili arkadaşlar, ne kadar acı ki türklerin enstrumanını en iyi simule eden software Ancient Era Persia isimli bir yabancı yazılım. İçinde bağlama, ud, tambur, keman, klarnet, ney, mey ve percusion...
  16. Konu: ETHNAUDIO Instruments

    Son yazan denizbb
    Cevap
    3
    Görüntüleme
    433

    ETHNAUDIO Instruments

    Türkler tarafından geliştirilmiş. Ben çok başarılı buldum.

    [Only registered and activated users can see links]

    [Only registered and activated users can see links]

    Bence profesyonel amaçlı her stüdyoda bulunması...
  17. Cevap
    41
    Görüntüleme
    6,287

    KUTLAMA İyi bayramlar Müzikteknolojileri ailesi...

    İyi bayramlar Müzikteknolojileri ailesi...
  18. Konu: Hayırlı Bayramlar...

    Son yazan vengi
    Cevap
    41
    Görüntüleme
    6,287

    KUTLAMA iyi bayramlar diliyorum herkese

    iyi bayramlar diliyorum herkese
  19. Cevap
    41
    Görüntüleme
    6,287

    KUTLAMA Tum forum ahalisinin bayramini kutlarim

    Tum forum ahalisinin bayramini kutlarim
  20. Cevap
    41
    Görüntüleme
    6,287

    KUTLAMA amin... hayırlı bayramlar

    amin... hayırlı bayramlar
  21. Cevap
    41
    Görüntüleme
    6,287

    KUTLAMA Hep birlikte nice bayramlara arkadaşlar...

    Hep birlikte nice bayramlara arkadaşlar...
  22. Cevap
    41
    Görüntüleme
    6,287

    KUTLAMA Hayırlı bayramlar dostlar... ASUS_Z00AD...

    Hayırlı bayramlar dostlar...

    ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  23. Konu: Hayırlı Bayramlar...

    Son yazan averen
    Cevap
    41
    Görüntüleme
    6,287

    KUTLAMA Herkese iyi bayramlar.

    Herkese iyi bayramlar.
  24. Konu: Hayırlı Bayramlar...

    Son yazan EsbaB
    Cevap
    41
    Görüntüleme
    6,287

    KUTLAMA Bayramı hakkıyla yaşayabileceğimiz Bayram tadında...

    Bayramı hakkıyla yaşayabileceğimiz Bayram tadında bayramlar dileğiyle, Bayramınız Mübarek olsun.
    Abdulcelil

    HUAWEI CAN-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  25. Cevap
    41
    Görüntüleme
    6,287

    KUTLAMA Bende herkesin Ramazan Bayramını kutlar, nice...

    Bende herkesin Ramazan Bayramını kutlar, nice sağlıklı, mutlu, müzikli sevdiklerinizle birlikte bayramlar geçirmenizi dilerim.
Toplam 1 adet sonuçtan sayfa başı 25 ile 1000 arası sonuç gösteriliyor.
Sayfa 1 Toplam 40 Sayfadan 1 2 3 4
Tüm Zamanlar GMT +4 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:43.
Powered by vBulletin® Versiyon 4.2.5
Copyright © 2018 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Webmaster Düzenleme Can KIRCA
© 2010-2017 MüzikTeknolojileri.net ®