Ara:

Type: Mesajlar; Üyelerimiz: Tanerongunyzb

Ara: Arama işlemi Toplam 0.06 Saniye sürmüştür.

  1. Cevap
    9
    Görüntüleme
    150

    SATILDI İyi ki almamışsınız, ben Audient daha üst...

    İyi ki almamışsınız, ben Audient daha üst modelinide kullandığım için rahatlıkla söyleyebilirim ki çok iyi bir kart. Amma iş Apogee, Rme, universal audio ve de antelope audio farklı klasmanlardaki...
  2. Cevap
    9
    Görüntüleme
    150

    SATILDI Ne tür bir kart almayı düşündünüz bilemiyorum ama...

    Ne tür bir kart almayı düşündünüz bilemiyorum ama eğer daha ucuz bir şey alayım derseniz yanlış yapardınız, bende üzülürdüm açıkçası. O duyguya daha önce ben yaşamıştım çünkü. Mis gibi universal...
  3. Cevap
    9
    Görüntüleme
    150

    SATILDI Kafanızda dolaşan tilkileri merak ettik🤒

    Kafanızda dolaşan tilkileri merak ettik🤒
  4. Cevap
    3
    Görüntüleme
    120

    Mehmet abi, Türkiye’de workstation kullanmayı...

    Mehmet abi, Türkiye’de workstation kullanmayı bilen yok ki zaten. Ben klavyecilerin forum sitelerine de arada girip inceliyorum. Bizim Bahadır’ın dediği gibi ( kulakları çınlamıştır heralde) sen...
  5. Cevap
    3
    Görüntüleme
    120

    Yeni Kronos SE stoklara giriyor

    Öncelikle tüm forum arkadaşlarımıza merhaba diyerek başlıyorum. Uzun süredir bir klavye alamadım. Açıkçası bir sene önceye kadar yamaha montage ve Kronos arasında çok gidip geldim. Son kararım...
  6. Cevap
    11
    Görüntüleme
    1,431

    TANITIM Seni tekrar müzik yaparken görmek çok güzel...

    Seni tekrar müzik yaparken görmek çok güzel Tayfun, çok da hoş bir dizayn yapmışsın. Artık bana tekrar iş düşüyor, en sadık öğrencim için armoni ve müzik bilgisi videoları çekmek. Bayramdan sonra söz...
  7. Cevap
    325
    Görüntüleme
    53,219

    DEMO Hatta senin videolu kliblerini zevkle izliyorum,...

    Hatta senin videolu kliblerini zevkle izliyorum, sende bunu video haline getirir misin desem çok mu yüzsüzlük etmiş olurum.🤒
  8. Cevap
    325
    Görüntüleme
    53,219

    DEMO Midi halini paylaşır mısın o zaman Sabri Abi,...

    Midi halini paylaşır mısın o zaman Sabri Abi, aslında gönlümden geçen bu melodinin üstüne kendi şiirlerimden birisini okuyarak değişik bir şey yapmak geçiyor, tabi yine senin iznin olursa.
  9. Cevap
    325
    Görüntüleme
    53,219

    DEMO Abi ellerine yüreğine sağlık, bu güzel melodiyi...

    Abi ellerine yüreğine sağlık, bu güzel melodiyi aranje etmemimize müsaade var mıdır?
  10. Konu: Lewitt LCT 940

    Son yazan Tanerongunyzb
    Cevap
    6
    Görüntüleme
    345

    Lewitt LCT 440 pure mikrofonu kullanıyorum, beni...

    Lewitt LCT 440 pure mikrofonu kullanıyorum, beni eski arkadaşlar bilir, çok araştırmadan asla bir şey almam ve kendi ihtiyacıma göre en iyisini almaya çalışırım. O zamanda Lewitt mikrofonu çok...
  11. Cevap
    9
    Görüntüleme
    643

    Kesinlikle fikirlerinize katılıyorum. Uzun...

    Kesinlikle fikirlerinize katılıyorum. Uzun süredir paylaşmayan biri olarak da neden paylaşım yapmadığımdan bahsedeyim. Bir ara ciddi olarak forumda ki arkadaşlara hem armoni, hem bilgisayarda müzik...
  12. Cevap
    7
    Görüntüleme
    599

    VİDEO Valla çok beğendim Tezcan, bu. Arada bitmeyen...

    Valla çok beğendim Tezcan, bu. Arada bitmeyen şarkımızıda bitirmek için tekrar müziğe dönüş yaptım, bu sefer çok sağlam bir düzenleme yapıyorum, tam istediğim gibi oluyor, artık söylemek sana kaldı,...
  13. Cevap
    6
    Görüntüleme
    748

    YARDIM Sorunun logicten olduğuna emin misin? Bence başka...

    Sorunun logicten olduğuna emin misin? Bence başka bir DAW kurup kayıt etmeyi denemelisin, aynı sorun devam ederse sorun logicten değildir, ayrıca bu tür şeylerde ilk yapılması gereken ses kartını...
  14. Cevap
    4
    Görüntüleme
    687

    Hangi ses paketini alacaksın arkadaşım, belki...

    Hangi ses paketini alacaksın arkadaşım, belki başka bir siteden almak için sana yardımcı olabiliriz.
  15. Cevap
    538
    Görüntüleme
    60,431

    DEMO Bence gayet güzel bir düzenleme olmuş her...

    Bence gayet güzel bir düzenleme olmuş her anlamada. Kişisel yorumum bu aslında ; birazda tercih meselesi belki ama vokalin söylediği kısımlardaki altyapı bir tık fazla olabilirmiş belki. Vokal çok...
  16. Cevap
    11
    Görüntüleme
    941

    YARDIM Çok büyük bir ihtimalle temposundan yada...

    Çok büyük bir ihtimalle temposundan yada ölçüsünden kaynaklanıyordur Abdulcelil.
  17. Cevap
    6
    Görüntüleme
    547

    İşitme Testi (20 Hz-20000 Hz arası)

    Evet arkadaşlar; hep mix muhabbeti yaparız. Yaparızda gerçekten hangi frekans aralığını duyabiliyoruz merak ettiniz mi? Bugün kafama takıldı, bir araştırma yaptım. Sizinle paylaşıyorum.

    Ben...
  18. Cevap
    2,905
    Görüntüleme
    391,666

    Sabit konu TARTIŞMA Nice yıllara sağlık ve mutlulukla abi, doğum...

    Nice yıllara sağlık ve mutlulukla abi, doğum gününüz kutlu olsun.
  19. Cevap
    14
    Görüntüleme
    1,155

    YARDIM Dostum forma öncelikle hoşgeldiniz , audient ses...

    Dostum forma öncelikle hoşgeldiniz , audient ses kartı fiyat performans olarak çok iyi bir ses kartıdır. Ama malesef driver konusunda bir rme değildir. Biraz sabrederim dersen yeni upgrade ile...
  20. Cevap
    7
    Görüntüleme
    749

    YARDIM audient id4. Belli bütçelerde bazı ürünler var ki...

    audient id4. Belli bütçelerde bazı ürünler var ki tartışmam bile, tek geçerim. 900 tl fiyatı ama ses kalitesi inanılmaz güzeldir. Steinberg ile mukayese bile edilmez. Niye söylüyorum bunu, ikisinide...
  21. Konu: Cubase 10

    Son yazan Tanerongunyzb
    Cevap
    8
    Görüntüleme
    802

    TARTIŞMA Antares firması Auto-tune firması ilk olarak bu...

    Antares firması Auto-tune firması ilk olarak bu teknolojiyi kulanmıştır. Fakat şu anda bu teknolojiyi geliştiren ve kullanan en iyi firma celemony firmasıdır. Melodyne isimli programdır. Gerçekten...
  22. Cevap
    4
    Görüntüleme
    931

    Soruyu değişik şekilde sormuşsunuz ama yine tam...

    Soruyu değişik şekilde sormuşsunuz ama yine tam anlaşılmamış. Ama ben şöyle hizah edeyim, piyasada ritm olarak kullanacağınız vst.ler var, örneğin Ez drummer. Bununla ritm yazabilirsiniz, ama Türk...
  23. Cevap
    8
    Görüntüleme
    1,052

    İPUCU Kesinlikle Ertan abiye katılıyorum, ben şu anne...

    Kesinlikle Ertan abiye katılıyorum, ben şu anne high sierra kullanıyorum ve yükselttiğim için çok pişmanım. Bana göre şu anda müzik yazılımları ile çalışan en iyi sürüm sierra . Eğer yeni mac alacak...
  24. Konu: Merhabalar

    Son yazan Tanerongunyzb
    Cevap
    34
    Görüntüleme
    2,291

    Bu konuda bende Uğur arkadaşımıza sonuna kadar...

    Bu konuda bende Uğur arkadaşımıza sonuna kadar katılıyorum.Ev kullanıcılarına hitap eden Piyasada ki neredeyse tüm ses kartları elimden geçti, bazılarınıda studyoda dinledim. Presonus, focusrite, m...
  25. Cevap
    8
    Görüntüleme
    1,052

    İPUCU Arkadaşlar, bu konuda en iyi çözüm mac için eski...

    Arkadaşlar, bu konuda en iyi çözüm mac için eski kasa imac.tir. Ben şu an eski kasa imac upgrade ederek kullanıyorum. Üstünde 20 gb ram var ve destekliyor. Bilgisyarcı bile inanmadı önce, 16 gb üstü...
Toplam 1 adet sonuçtan sayfa başı 25 ile 500 arası sonuç gösteriliyor.
Sayfa 1 Toplam 20 Sayfadan 1 2 3 4
Tüm Zamanlar GMT +4 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:32.
Powered by vBulletin® Versiyon 4.2.5
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Webmaster Düzenleme Can KIRCA
© 2010-2017 MüzikTeknolojileri.net ®