Ara:

Ara: Arama işlemi Toplam 1.00 Saniye sürmüştür.

  1. Konu: Mikrofon

    Son yazan tezcankoray
    Cevap
    5
    Görüntüleme
    305

    ALINIK Ben zamanında Planet waves almıştım. Kalite...

    Ben zamanında Planet waves almıştım. Kalite olarak hiç fena değil.

    Saygılar,
    Tezcan

    TA-1033 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  2. Cevap
    31
    Görüntüleme
    6,965

    STÜDYO_TANITIM Sağol Bahadır Abi... Heyecanımı sizinle de...

    Sağol Bahadır Abi... Heyecanımı sizinle de paylaşayım istedim. Ekipman fiyatları falan forumu baya vurdu, eskisi gibi upgrade rüzgarları esmiyor hiç :) Hareketlilik olsun dedim.

    Yalnız, bu düzen...
  3. Cevap
    470
    Görüntüleme
    42,651

    DEMO Gesi bağları için ben de bir rock cover yapıp...

    Gesi bağları için ben de bir rock cover yapıp parçanın içine etmeyi düşünüyordum bi ara :) ama sonra "doğa için çal" projesi falan çıkınca vazgeçmiştim, oradan özenti olmasın diye. İlerde bi ortak...
  4. Cevap
    470
    Görüntüleme
    42,651

    DEMO Süpersiniz hocam. Aile boyu müzisyenlik var...

    Süpersiniz hocam. Aile boyu müzisyenlik var sanırım :) :claps:
  5. Cevap
    31
    Görüntüleme
    6,965

    STÜDYO_TANITIM Dostlar Selamlar, Şuydu buydu derken uzun...

    Dostlar Selamlar,

    Şuydu buydu derken uzun zaman aradan sonra Mac mini merkezinde ev stüdyomun düzenini en baştan değiştiriyorum sonunda. Aslında Mac Mini'yi alalı uzun zaman olmuştu ama bir türlü...
  6. Cevap
    470
    Görüntüleme
    42,651

    DEMO averen hocam yüerğinize sağlık. Çok güzel...

    averen hocam yüerğinize sağlık. Çok güzel olmuş... Kayıt kalitesinin yanında gitarını da baya geliştiriyorsun gibime geliyor, solo gitar ile güzel nağmeler duydum. Bravo hocam :)

    Saygılar,
    Tezcan
  7. Cevap
    2
    Görüntüleme
    141

    DEMO Yüreğinize sağlık, güzel çalışmalar. Sizin de...

    Yüreğinize sağlık, güzel çalışmalar.

    Sizin de dediğiniz gibi, aslolan müzikteki duygu. Ancak bunun iyi duyulabilmesi için kayıt ve kayıt sonrası işlemlerin iyi yapılması lazım.

    Kayıtlarınız net...
  8. Cevap
    2,857
    Görüntüleme
    333,458

    Sabit konu TARTIŞMA Bu arkadaş çok yetenekli, daha önce ben de...

    Bu arkadaş çok yetenekli, daha önce ben de çeşitli video'larını izlemiştim. Birçok şeyle dalga geçtiğini görmüştüm daha önce de, Şu DJ video'su efsane olmuş bence :D
  9. Cevap
    301
    Görüntüleme
    46,265

    DEMO Eline sağlık kardeşim ishak göktekin

    Eline sağlık kardeşim ishak göktekin
  10. Cevap
    1
    Görüntüleme
    282

    YARDIM https://www.youtube.com/watch?v=Ux8tbcQYZ9o Şu...

    [Only registered and activated users can see links]

    Şu video'da çözüm anlatılmış. Bi deneyin isterseniz
  11. YARDIM İki uç da dediğiniz gibi ayrı ayrı enstrüman...

    İki uç da dediğiniz gibi ayrı ayrı enstrüman girişine girilmeli.
  12. Cevap
    41
    Görüntüleme
    6,286

    KUTLAMA Hayırlı bayramlar dostlar... ASUS_Z00AD...

    Hayırlı bayramlar dostlar...

    ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  13. Cevap
    23
    Görüntüleme
    1,274

    ÇÖZÜLDÜ Hocam oturduğun yerin tam üstü (tavan) çok...

    Hocam oturduğun yerin tam üstü (tavan) çok önemli. Zamanında Uğur hoca baya uğraşmıştı bu problemle...

    Monitörler hayırlı olsun hocam, iyi günlerde kullan

    ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk...
  14. Cevap
    21
    Görüntüleme
    1,611

    TARTIŞMA Evet arkadaşlar, 18 kişinin katıldığı miks...

    Evet arkadaşlar, 18 kişinin katıldığı miks video'su geldi. bulutufuk hocama proje için teşekkürler. Güzel bi çalışma olmuş bence.

    [Only registered and activated users can see links]


    ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk...
  15. SATIŞTA Merhabalar, Konu zaten en üstte iken, "güncel"...

    Merhabalar,

    Konu zaten en üstte iken, "güncel" yazarak yukarıda tutmanıza gerek yok. Ayrıca, "Yönetim" menüsünden "Yukarı Taşı" seçeneğini kullanarak, hiçbirşey yazmaya gerek kalmadan, konu...
  16. Cevap
    23
    Görüntüleme
    1,274

    ÇÖZÜLDÜ Aynen ya sıfır ürün servise gitmemesi lazım ...

    Aynen ya sıfır ürün servise gitmemesi lazım

    ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  17. Cevap
    20
    Görüntüleme
    1,326

    Mehmet Uzunosmanoğlu Abicim ellerine sağlık,...

    Mehmet Uzunosmanoğlu

    Abicim ellerine sağlık, çok güzel anlatmışsın bence.

    Hatta bir satış temsilcisi olsan, "Abi bana sar bi tane hemen" derdim :)

    Saygılar,
    Tezcan
  18. Cevap
    23
    Görüntüleme
    1,274

    ÇÖZÜLDÜ Hayırlı olsun hocam. Güle güle, bol müzikli...

    Hayırlı olsun hocam. Güle güle, bol müzikli günlerde kullan :)
  19. Cevap
    2
    Görüntüleme
    286

    makelonurr Merhaba hocam, Sevgili Mali Akpolat...

    makelonurr Merhaba hocam,

    Sevgili Mali Akpolat zaten gerekli bilgileri vermiş. Ben nacizane ilave yapmak isterim.

    - Normalde mix'i bitmiş bir parçayı dinlerken (örneğin arabada) EQ müdahalesine...
  20. Cevap
    21
    Görüntüleme
    1,611

    TARTIŞMA Hocam bu kayıtta mesela ritm gitar duble kayıt...

    Hocam bu kayıtta mesela ritm gitar duble kayıt alınmış. Normalde birisini sola, birisini sağa panlarız miks yaparken. Onu kastetmiştim, oran olarak onları nasıl panladınız diye. Sadece bir tarafa mı...
  21. Cevap
    21
    Görüntüleme
    1,611

    TARTIŞMA Multimedia kulaklık ile yapılmasına rağmen iyi...

    Multimedia kulaklık ile yapılmasına rağmen iyi bence :) Dengeli geliyor, ellerinize sağlık.

    Muhtemelen tam iyi duyamamanızdan kaynaklı olarak low-mid bölgesinde hafif bir uğultu geliyor. Bir de...
  22. Cevap
    470
    Görüntüleme
    42,651

    DEMO Çok sevdiğim bi türküdür. Ellerine, yüreğine...

    Çok sevdiğim bi türküdür. Ellerine, yüreğine sağlık hocam :)
  23. Cevap
    2,857
    Görüntüleme
    333,458

    Sabit konu TARTIŞMA Abicim teşekkür ederim. Evet Zuhaldekini...

    Abicim teşekkür ederim. Evet Zuhaldekini beğenmedim aslında, son çare olarak düşüneceğim demiştim zaten.

    Araştırmaya devam ediyorum :)

    ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  24. Konu: Audient iD14

    Son yazan tezcankoray
    Cevap
    13
    Görüntüleme
    5,709

    TANITIM Merhabalar, Forumda kullanıp da pişman olan...

    Merhabalar,

    Forumda kullanıp da pişman olan görmedim hiç, kullananlar çok memnun. Ayrıntılı inceleme Türkiye'de biraz zor, İngilizce'niz var ise şu video'yu tavsiye ederim. Gerçekten güzel bir...
  25. Cevap
    2,857
    Görüntüleme
    333,458

    Sabit konu TARTIŞMA Hocam sen de doğru yolu bulmuşsun, Pentagram...

    Hocam sen de doğru yolu bulmuşsun, Pentagram candır :guitar:

    ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Toplam 1 adet sonuçtan sayfa başı 25 ile 785 arası sonuç gösteriliyor.
Sayfa 1 Toplam 32 Sayfadan 1 2 3 4
Tüm Zamanlar GMT +4 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:30.
Powered by vBulletin® Versiyon 4.2.5
Copyright © 2018 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Webmaster Düzenleme Can KIRCA
© 2010-2017 MüzikTeknolojileri.net ®