Ara:

Type: Mesajlar; Üyelerimiz: tezcankoray

Ara: Arama işlemi Toplam 0.07 Saniye sürmüştür.

  1. Cevap
    97
    Görüntüleme
    17,747

    DEMO Bu konuda bir başlık açmayı düşünüyorum açıkçası....

    Bu konuda bir başlık açmayı düşünüyorum açıkçası. Aslında çok zor değil, Spotify'ın resmi olarak kabul ettiği 3 site var Global olarak. Bunlar; CD Baby, Distrokid ve Orchand. Bu sitelere bakınca...
  2. Cevap
    97
    Görüntüleme
    17,747

    DEMO Dostlar Selamlar, Beste çalışmalarımı dijital...

    Dostlar Selamlar,

    Beste çalışmalarımı dijital platformlarda dağıtmaya karar verdim.

    Hem bu işler nasıl yürüyor diye denemek için, hem de beraber yaptığımız çalışmayı anlamlı bulduğum için ...
  3. Cevap
    10
    Görüntüleme
    3,400

    VİDEO Cep telefonu ses kaydedicisi ile alelade bir...

    Cep telefonu ses kaydedicisi ile alelade bir kayıt yapmıştım. Hoşuma gitti, ufak birkaç EQ ve reverb müdahalesi ile Youtube'da paylaşmak istedim.


    [Only registered and activated users can see links]
  4. Cevap
    172
    Görüntüleme
    24,432

    Sabit konu ETKİNLİK Sabri Abi Merhaba, Zaman ayıramadım buna en...

    Sabri Abi Merhaba,

    Zaman ayıramadım buna en kısa zamanda deneyeceğim dediklerini.

    Saygılar,
    Tezcan
  5. Cevap
    172
    Görüntüleme
    24,432

    Sabit konu ETKİNLİK nacib Sabri abi, Yaptığım ilk denemeden...

    nacib

    Sabri abi,

    Yaptığım ilk denemeden yola çıkarak sözleri oturttum. Gitarla baya kolay oldu :)

    I-VI-IV-V yürüyüşünden sonra tekrar I yaparsak sözler oturuyor bir şekilde.

    Arada da,...
  6. Cevap
    172
    Görüntüleme
    24,432

    Sabit konu ETKİNLİK @

    @<u><a href="[Only registered and activated users can see links] target="_blank">nacib</a></u> Sabri abi,

    Elimin altında DAW olmadığı için öğle arası şöyle bir emprovizasyon yapıp video'ya aldım....
  7. Cevap
    9
    Görüntüleme
    529

    DUYURU Merhabalar, Bu eserinizi dinlemiştim ilk...

    Merhabalar,

    Bu eserinizi dinlemiştim ilk paylaştığınızda ancak cevap yazmayı unutmuşum. Kusura bakmayın :(

    Fikir çok güzel bence, keşke birileri bu güzel esere katılıp eşlik etse.

    Ancak...
  8. Cevap
    0
    Görüntüleme
    279

    VİDEO Allianz Motto Muzik - The Producer

    Arkadaşlar Selamlar,

    Burada illa ki takip edeniniz vardır ama bilmeyenler için bir tavsiyede bulunayım istedim.

    Allianz Motto Müzik , Youtube kanalıyla ilgili daha önce forumda çeşitli...
  9. Cevap
    172
    Görüntüleme
    24,432

    Sabit konu ETKİNLİK Çok güzel fikir abi, keşke biraz daha önce...

    Çok güzel fikir abi, keşke biraz daha önce başlama şansımız olsaydı da 3 Aralık'a yetiştirseydik.

    İlk aklıma gelen şey, umut aşılaması açısından klasik bir I-VI-IV-V geçişli bir müzik...
  10. Cevap
    4
    Görüntüleme
    1,194

    SATILDI Konu ekini "SATILDI" olarak değiştirdim.

    Konu ekini "SATILDI" olarak değiştirdim.
  11. Cevap
    4
    Görüntüleme
    1,194

    SATILDI Selamlar, Ses kartı kaçıncı nesil?

    Selamlar,

    Ses kartı kaçıncı nesil?
  12. Konu: Ses kartı

    Son yazan tezcankoray
    Cevap
    2
    Görüntüleme
    961

    İPUCU Audient id14'üm gömlek üstünlüğü var bence ikisi...

    Audient id14'üm gömlek üstünlüğü var bence ikisi kıyaslanmaz.
  13. Cevap
    6
    Görüntüleme
    1,416

    Kompresör ve limiter konusunda yanlışınız var,...

    Kompresör ve limiter konusunda yanlışınız var, bunlar sadece kayıt sırasında kullanılan şeyler değil.

    Canlı performansta da pekala EQ, Kompresör gibi ekipmanlar/pluginler kullanılabilir....
  14. Taner abi hayırdır? Bu özellikteki bir PC...

    Taner abi hayırdır?
    Bu özellikteki bir PC yeterli gelmiyor mu? PC upgrade için ayıracağın bütçeyi ekipmana ayırsan daha mantıklı değil mi? :)
    -Tezcan
  15. Konu: Mikrofon önerisi

    Son yazan tezcankoray
    Cevap
    7
    Görüntüleme
    744

    İPUCU Bağlama kaydında her türlü mikrofonu denemiş olan...

    Bağlama kaydında her türlü mikrofonu denemiş olan ugur86 hocamın fikrini alın derim.

    Bütçe biraz düşük geldi bana açıkçası, bu bütçeyle kalbur üstü bir mikrofon çıkar mı emin olamadım.
    ...
  16. Cevap
    2
    Görüntüleme
    3,159

    DUYURU Şimdilik temizledim. Daha kalıcı bir çözüm...

    Şimdilik temizledim. Daha kalıcı bir çözüm düşüneceğiz.

    Rahatsızlıktan dolayı kusura bakmayın.

    -Tezcan
  17. Merhabalar, Öncelikle orjinal vokal kanalınıza...

    Merhabalar,

    Öncelikle orjinal vokal kanalınıza de-esser plugin kullanabilirsiniz.

    Reverb, delay gibi zaman bazlı işlemcileri de kanala insert olarak değil de, send olarak kullanın. Send FX...
  18. Cevap
    2,907
    Görüntüleme
    426,819

    Sabit konu TARTIŞMA Hocam sen gel yeter ki bi organizasyon yaparız :)...

    Hocam sen gel yeter ki bi organizasyon yaparız :)
    -Tezcan
  19. Konu: tanbrux

    Son yazan tezcankoray
    Cevap
    1
    Görüntüleme
    923

    DEMO Emeğinize sağlık. Güzel akustik bir çalışma...

    Emeğinize sağlık. Güzel akustik bir çalışma olmuş. Kulağıma takılan bazı ufak şeyleri belirtmek isterim:

    - Vokal'de kullandığınız delay kanalında üst frekansları kesmenizde fayda var. Zira...
  20. DEMO Ellerinize sağlık üstad. Elektro gitar diğer...

    Ellerinize sağlık üstad. Elektro gitar diğer enstrümanlara göre birazcık önde kalmış ama çok keyifli. Loop'a aldım dinliyorum :)

    Saygılar,
    Tezcan
  21. Cevap
    550
    Görüntüleme
    72,324

    DEMO Yüreğinize sağlık hocam. Başarılı bence :claps:

    Yüreğinize sağlık hocam. Başarılı bence :claps:
  22. Cevap
    45
    Görüntüleme
    10,321

    STÜDYO_TANITIM Abicim selamlar, Aralarında gömlek farkı var...

    Abicim selamlar,

    Aralarında gömlek farkı var zaten kıyas götürmez.

    Bütçe olarak oralara çıkmam mümkün değil. Zaten acelem de yok, genelde geceleri çalışıyorum, kulaklıkla takılıyorum.

    Gün...
  23. Cevap
    7
    Görüntüleme
    2,235

    Seri numarası mikrofonun üstündedir zaten. O seri...

    Seri numarası mikrofonun üstündedir zaten. O seri numarasıyla Compel'den teyit ettirebilirsiniz.

    Saygılar,
    Tezcan
  24. Cevap
    12
    Görüntüleme
    2,720

    Estağfurullah Taner abi. Halk müziğinde akor...

    Estağfurullah Taner abi.

    Halk müziğinde akor konusu benim de merak ettiğim bir konu. Şirkette THM-TSM parçaları çaldığımız bir ekibimiz var, ben de onlara gitarla eşlik etmeye çalışıyorum. Müzik...
  25. Cevap
    45
    Görüntüleme
    10,321

    STÜDYO_TANITIM Teşekkür ederim :) Daha iyisi forumdaki herkese...

    Teşekkür ederim :) Daha iyisi forumdaki herkese nasip olsun.

    Uzun zamandır monitör kullanmıyorum, kulaklık ile hallediyorum işleri.

    Monitör olarak Kali Audio alma planım var, ilerleyen...
Toplam 1 adet sonuçtan sayfa başı 25 ile 500 arası sonuç gösteriliyor.
Sayfa 1 Toplam 20 Sayfadan 1 2 3 4
Tüm Zamanlar GMT +4 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:27.
Powered by vBulletin® Versiyon 4.2.5
Copyright © 2020 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Webmaster Düzenleme Can KIRCA
© 2010-2017 MüzikTeknolojileri.net ®