Ara:

Ara: Arama işlemi Toplam 1.00 Saniye sürmüştür.

  1. Cevap
    45
    Görüntüleme
    8,723

    STÜDYO_TANITIM Abicim selamlar, Aralarında gömlek farkı var...

    Abicim selamlar,

    Aralarında gömlek farkı var zaten kıyas götürmez.

    Bütçe olarak oralara çıkmam mümkün değil. Zaten acelem de yok, genelde geceleri çalışıyorum, kulaklıkla takılıyorum.

    Gün...
  2. Cevap
    12
    Görüntüleme
    427

    Estağfurullah Taner abi. Halk müziğinde akor...

    Estağfurullah Taner abi.

    Halk müziğinde akor konusu benim de merak ettiğim bir konu. Şirkette THM-TSM parçaları çaldığımız bir ekibimiz var, ben de onlara gitarla eşlik etmeye çalışıyorum. Müzik...
  3. Cevap
    45
    Görüntüleme
    8,723

    STÜDYO_TANITIM Teşekkür ederim :) Daha iyisi forumdaki herkese...

    Teşekkür ederim :) Daha iyisi forumdaki herkese nasip olsun.

    Uzun zamandır monitör kullanmıyorum, kulaklık ile hallediyorum işleri.

    Monitör olarak Kali Audio alma planım var, ilerleyen...
  4. Cevap
    45
    Görüntüleme
    8,723

    STÜDYO_TANITIM Teşekkür ederim Sabri abim. Klavye uzun zamandır...

    Teşekkür ederim Sabri abim. Klavye uzun zamandır kullandığım Yamaha MOX6. Evde 8 oktav lüks bence zaten. Keşke yer olsa da kullansak, ama hobi amaçlı müzik yapan biri için yeterli bence :)
    ...
  5. Cevap
    45
    Görüntüleme
    8,723

    STÜDYO_TANITIM Enteresan, ben görebiliyorum. Başka bir link...

    Enteresan, ben görebiliyorum. Başka bir link eklerim sonra

    Düzeltme: Tekrar yükledim, şu an görünüyor olması lazım
  6. Cevap
    9
    Görüntüleme
    868

    VİDEO Ufuk Beydemir - Ay Tenli Kadın (Kısa bir kesit)...

    Ufuk Beydemir - Ay Tenli Kadın (Kısa bir kesit)

    [Only registered and activated users can see links]
  7. Cevap
    45
    Görüntüleme
    8,723

    STÜDYO_TANITIM Dostlar Selamlar, MAC PC kurulumunu sevgili...

    Dostlar Selamlar,

    MAC PC kurulumunu sevgili Taner abinin Tanerongunyzb destekleriyle tamamladım. Kendisine çok teşekkür ediyorum. Stüdyomun son hali bu şekilde oldu.

    Masayla ilgili ayrıntılı...
  8. Cevap
    12
    Görüntüleme
    427

    Taner Abi bununla ilgili birşey sorayım: ...

    Taner Abi bununla ilgili birşey sorayım:

    Burada güzel güzel C major gamında devam eden bir parçada, paralel olarak C minor gamına geçmenin bize getirisi nedir? Yani durup dururken niye böyle...
  9. Cevap
    12
    Görüntüleme
    427

    Sizin bu çalışmayı görünce utandım bir an, bu...

    Sizin bu çalışmayı görünce utandım bir an, bu çalışmaya birşeyler eklemeyi teklif etmiştim taa uzun zaman önce. Ama setup değişikliği şu bu derken bir türlü olmadı. Neyse ki şimdi proje emin ellerde,...
  10. Cevap
    6
    Görüntüleme
    2,059

    ÖĞRETİCİ KONU Konuyu hortlatacağım ama, Mehmethan Dişbudak...

    Konuyu hortlatacağım ama, Mehmethan Dişbudak hocanın konuyla ilgili süper bir video'su taze çıktı:

    [Only registered and activated users can see links]

    Çayınızı, kahvenizi alın gelin :)
    -Tezcan
  11. Cevap
    359
    Görüntüleme
    54,124

    Sabit konu MAKALE Geçmiş olsun Taner abi. Diş ağrısı fena, ancak...

    Geçmiş olsun Taner abi. Diş ağrısı fena, ancak çeken bilir :)

    Latin percussion işine de sıkma canını, olmuyorsa canın sağolsun. Sabri abimizin konusu kirlenmesin diye konuyu uzatmıyorum, konuşuruz...
  12. Cevap
    359
    Görüntüleme
    54,124

    Sabit konu MAKALE nacib Abicim özlemişiz senin çalışmalarını....

    nacib

    Abicim özlemişiz senin çalışmalarını. Setup'ımı bi halledeyim de bir beste daha yapalım seninle :) Ellerine, yüreğine sağlık.

    Dip Not: Neden hep slow parçalar abi? Bi tane hızlı gerçek...
  13. Konu: bulaşık için

    Son yazan tezcankoray
    Cevap
    3
    Görüntüleme
    351

    Muhabbet ne ara buralara geldi? :islik:

    Muhabbet ne ara buralara geldi? :islik:
  14. Cevap
    10
    Görüntüleme
    513

    SATILDI averen konu başlığını "satıldı" olarak...

    averen
    konu başlığını "satıldı" olarak değiştirdim.
  15. Cevap
    3
    Görüntüleme
    429

    Ben de aynı şekilde düşünüyorum ve kullanıyorum....

    Ben de aynı şekilde düşünüyorum ve kullanıyorum. Bizim gibi müzik prodüksüyonu üzerine çalışanlar için klavyelerin üzerindeki birçok özellik gereksiz. Canlı sahne yapanlar aktif olarak kullanıyorlar....
  16. Cevap
    2
    Görüntüleme
    553

    DUYURU Ben de abone oldum. Umarım diğer projeler gibi...

    Ben de abone oldum. Umarım diğer projeler gibi yarıda kalmaz da devam eder :)
  17. Cevap
    539
    Görüntüleme
    61,951

    DEMO Ellerinize sağlık, harika olmuş. Büyük emek...

    Ellerinize sağlık, harika olmuş. Büyük emek olduğu belli oluyor. Tek düşündüğüm, "aranjede acaba ikinci dönüşte farklı şeyler denenebilir miydi?"

    Türkülerimiz genel olarak A- Nakarat, A- Nakarat...
  18. Cevap
    539
    Görüntüleme
    61,951

    DEMO Mustafa hocam selamlar, Önceden yorum yapardım...

    Mustafa hocam selamlar,

    Önceden yorum yapardım ama sen kendini çok aştın bu işlerde. Sadece dinliyorum, yorum yapma ihtiyacı hissetmiyorum artık :)

    Ellerine sağlık :)

    TA-1033 cihazımdan...
  19. Cevap
    359
    Görüntüleme
    54,124

    Sabit konu MAKALE Valla duymuş kadar olduk abi. Gitarı ne zaman...

    Valla duymuş kadar olduk abi. Gitarı ne zaman elime alsam başlarım ama tam olarak beceremem. Ama olsun çok severim :)

    Saygılar,
    Tezcan

    TA-1033 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  20. Cevap
    12
    Görüntüleme
    784

    :) Aman abi müzik zevkin kaçmasın da, gerisi...

    :) Aman abi müzik zevkin kaçmasın da, gerisi mühim değil :) Bol müzikli günler dilerim.

    Saygılar,
    Tezcan
  21. Cevap
    29
    Görüntüleme
    1,334

    Keşke dolar/euro kurunda da indirim olsa da...

    Keşke dolar/euro kurunda da indirim olsa da alsak. Bu kurlarla almamız çok zor :) Değil %50, %80 indirim olursa ancak alabiliriz :)
  22. Cevap
    12
    Görüntüleme
    784

    Mehmet Abi hayırlı uğurlu olsun, güzel günlerde...

    Mehmet Abi hayırlı uğurlu olsun, güzel günlerde kullan.

    Sakın ola benim demoları dinleme bu sistemle, mazallah tüm hatalarımı yüzüme söylersin :D

    Saygılar,
    Tezcan
  23. Cevap
    1
    Görüntüleme
    496

    Kaç defa yazdım hala aynı... Bundan sonra direkt...

    Kaç defa yazdım hala aynı... Bundan sonra direkt engelliyorum
  24. Cevap
    7
    Görüntüleme
    525

    DUYURU Cho®dSolo valla süper olur, ben varım

    Cho®dSolo valla süper olur, ben varım
  25. Cevap
    9
    Görüntüleme
    765

    Ben de benzer şeyi vurguladım Bahadır abi. ...

    Ben de benzer şeyi vurguladım Bahadır abi.

    Sayılarla ilgili kaygımız yok, ama bariz olarak yanlış giden birşey varsa çözelim dedim. Kemancı kemanını çalsın tabi ama akortuna dikkat etsin, neme...
Toplam 1 adet sonuçtan sayfa başı 25 ile 878 arası sonuç gösteriliyor.
Sayfa 1 Toplam 36 Sayfadan 1 2 3 4
Tüm Zamanlar GMT +4 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:57.
Powered by vBulletin® Versiyon 4.2.5
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Webmaster Düzenleme Can KIRCA
© 2010-2017 MüzikTeknolojileri.net ®