Daha Fazla Sonuç Yok

28 Ziyaretci Mesajı

  1. Cevapla
    Selam Bahadırım ben cubase x3 nerden temin edebilirim monütör geldi benim sevgi ile kal herdaim...
  2. Cevapla
    Iyi günler hocam bana cubase sx3 lazim acil ben forumda bulamadim mümkünse bana pm atarmisiniz acil lazim teşekkürler
  3. Cevapla
    hocam merhabalar oxygen49 kontrol tuşları cubase5e tanıtamıyorum
  4. Cevapla
    bahadır abi merhaba.cubase kullanıyorum.ses kartı çalışıyor ama program görmüyor sitede yazanları yaptım ama olmadı.acil yardım edebilirmisin.
  5. Cevapla
    Hocam konu açmak istemedim. yeni midi klavye aldım ***rig 49 bunun yanına cubase proğramını kullanmayı düşünüyorum. yasak olup olmadığını bilmiyorum. indirebileceğim bir yer varmı ? teşekürler.
  6. Cevapla
    Hocam rahatsızlık veriyoruz kusura bakmayın,
    VolkoAudio Volko Alaturka Drum programında rarlı dosyadan exe dosyası çıkıyor. bunun kurulumunu nasıl yapıyoruz birde cubase de nasıl çağırıp çalıştırıyoruz yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.
  7. Selam,
    Öncelikle forum çok güzel.
    Forumu biraz dolaştım ama adam akıllı bi başlık bulamadım.Cubase in kurulumundan, ASIO yu falan yükleyip ilk kayıt alana kadar hiç biyerde anlatımını bulamadım.
    kendimce kurdum kullanıyorum profesyonel değilim ama yinede bir takım sıkıntılar oluyor.
    Kayıt mix olaylarından önce her driveri kurulumu adam akıllı yapmak daha önemli değil midir ??
    Yeni başlayanlar isimli başlıkta da herkes şu midi mi daha iyi yoksa reason 4 mü falan gibi alakasız sorular var sadece.
    ben bulamamışta olabilirim.
    yardımcı olabilir misin ?
  8. Cevapla
    Selam kuzen...beni kayit ettiğin niki unuttum. Kendime yeni nik aldim.
    Nasilsin, naber?
    Elaziğdasin hala demi?
    Vaziyetler seni olumsuz etkiliyormu?
    Yeni org almayi düşünüyorum.
    Roland gw 8 düşünüyorum.
    Sifiri 1700 tl.
    Fiyatina göre maarifetleri çok gibi geldi.
    Bati ağirlikli ama alaturka adapte olabiliyor.
    Ne dersin?
  9. Cevapla
    hocam bir yardımını rica ediyorum saffire pro24dsp ses kartında bi sorun var çalışmaya başlıyosun herşey tamam fakat 2 dakika sonra cızırtı başlıyor.pc de m audio delta ses kartı da var kurulu acaba çakışma mı yapıyor ram 2gb lütfen acil yardımını bekliyorum
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 10 of 28
Cho®dSolo Hakkinda

Temel Bilgiler

Yaş
41
Cho®dSolo Hakkinda
Müzik Yazılımı:
Cubase Elements
Facebook Sayfanız:
bahadironsoz
Twitter Sayfanız:
BahadrNSZ
Nereden Katılıyorsunuz?:
81 Düzce

Signatürü








İletişim


Kişişel Sayfası
http://www.muzikteknolojileri.net/member.php?u=1&s=af1e08c163bc1f8028b144440fd3d5f8
Mesajlaşma & Chat

Cho®dSolo kullanmasına anında bir mesajı yolla...

İstatistik


Total Threads
Total Threads
607 (13.34%)
Threads Per Day
0.24
Mesaj adeti
Mesaj adeti
3,919 (8.75%)
Günlük Ortalama Mesajlar
1.58
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
28
En yeni mesaj
28 Mayıs 2013 15:47
Total Thanks
Total Thanks
1,166
Genel Bilgiler
Son Aktivitesi
20 Ekim 2018 19:24
Üyelik tarihi
07 Ocak 2012
Web Sitesi
http://chordsolo.wixsite.com/bahadironsoz

36 Arkadaşlar

  1. ferdesu ferdesu isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Kullanıcı

    ferdesu
  2. ferhatfgk ferhatfgk isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Kullanıcı

    ferhatfgk
  3. Foxybull Foxybull isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Tecrübeli Kullanıcı

    Foxybull
  4. guitarer guitarer isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Tecrübeli Kullanıcı

    guitarer
  5. handikap handikap isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Müdavim Kullanıcı

    handikap
  6. housemusic housemusic isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Kullanıcı

    housemusic
  7. Jazzviolin Jazzviolin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Kullanıcı

    Jazzviolin
  8. keşanlı mustafa
  9. muratcakir88 muratcakir88 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Kullanıcı

    muratcakir88
  10. mustafapa3x mustafapa3x isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Yeni Kullanıcı

    mustafapa3x
Arkadaşlar gösterme 11 to 20 of 36

11 Aralık 2015


25 Kasım 2015


17 Kasım 2015


13 Ekim 2015


03 Ekim 2015


07 Temmuz 2015


06 Temmuz 2015


03 Temmuz 2015


25 Haziran 2015


10 Haziran 2015



11 Haziran 2013


21 Nisan 2013


18 Nisan 2013



10 Nisan 2018


09 Nisan 2018


03 Nisan 2018


02 Nisan 2018


19 Mart 2018


13 Mart 2018


12 Mart 2018


27 Şubat 2018


19 Şubat 2018


13 Şubat 2018


05 Şubat 2018



Tüm Zamanlar GMT +4 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:10.
Powered by vBulletin® Versiyon 4.2.5
Copyright © 2018 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Webmaster Düzenleme Can KIRCA
© 2010-2017 MüzikTeknolojileri.net ®